تبیان، دستیار زندگی
ری ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی ـ ره ـ و پانزدهم خرداد، از مردم خواست با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی كنند.  جامعه مدرسین حوزه علمیه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی ـ ره ـ و پانزدهم خرداد، از مردم خواست با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری، توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی كنند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت سالروز شروع نهضت عظیم انقلاب اسلامی در پانزدهم خرداد و رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، ضمن تسلیت این ایام به پیشگاه حضرت ولی عصر ـ عج ـ رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و مردم صبور و قدرشناس ایران از مردم خواست مراسم گرامیداشت حضرت امام ـ ره ـ‌ و پاسداری از دست آوردهای پانزدهم خرداد هر چه باشكوه‌تر برگزار كنند.
جامعه مدرسین با اشاره به نزدیكی موعد انتخابات ریاست جمهوری آورده است: امت قهرمان و همیشه بیدار ایران اسلامی در آستانه امتحانی بزرگ و انتخابی بزرگ‌تر قرار دارد. نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ماست و این در حالی است كه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استكبار جهانی در پی آنند تا با شایعه پراكنی و تخریب نهادهای مقدس و چهره‌های برجسته جمهوری اسلامی مانع حضور حداكثری شما صاحبان اصلی انقلاب در پای صندوق‌های رأی در روز 27 خرداد شوند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از تمامی اقشار مختلف و واجدین شرایط شركت در انتخابات از آنان خواسته است در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری سال همبستگی ملی و مشاركت عمومی نام گذاری شده است، بار دیگر با حضور پر صلابت و پرشور خود مشت محكمی بر دهان معاندین زده و رئیس جمهوری را انتخاب نمایند كه خار چشم استكبار جهانی و در رأس آن امریكای جنایتكار و یار و یاور محرومان و مستضعفان باشد.رسا