تبیان، دستیار زندگی
مجموعه ۱۱ جلدی «احساسات کوچک» نوشته کلارایس هونگ با ترجمه شهرام رجب زاده به ارتباط بهتر والدین با بچه ها کمک می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«احساسات کوچک» به ارتباط بهتر والدین با بچه‌ها کمک می‌کند

مجموعه ۱۱ جلدی «احساسات کوچک» نوشته کلارایس هونگ با ترجمه شهرام رجب زاده به ارتباط بهتر والدین با بچه‌ها کمک می‌کند.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان

title

مجموعه ۱۱ جلدی «احساسات کوچک»، شامل نقاشی‌هایی از کودکان هفت تا ۱۱ است که به شرح احساسات انسانی از قبیل عصبانیت، شادی، غم و ترس می‌پردازد. به عبارتی این مجموعه، این امکان را به پدر و مادرها می‌دهد تا بهتر با فرزندان خود ارتباط گرفته و با آن‌ها درباره احساسات درونی شان صحبت کنند.

مجموعه «احساسات کوچک» بر آن است تا به گسترش روابط والدین و فرزندان تاثیر بگذارد و به تشکیل بنیادی محکم در ذهن کودک کند و اعتماد به نفس را بالا ببرد. این مجموعه به رشد عاطفی بچه‌ها یاری می‌رساند و نه تنها برای بچه‌ها که برای همه کسانی که بچه‌ها و ارتباط خوب با آنان را دوست دارند نوشته شده است.

کلاریس هونگ، نویسنده این مجموعه هم مادر است و هم پزشک و متخصص سلامت روانی. کسی که با گفته خود با مشاهداتش به این نتیجه رسیده که افراد، توانایی کافی برای بیان احساسات خود را ندارند و بهترین زمان برای آغاز کسب این توانایی، سال‌های پر اهمیت کودکی است.

آن گونه که نویسنه مجموعه «احساسات کوچک» می‌گوید: منظور او از نوشتن این مجموعه، توسعه ارتباط میان کودکان و بزرگسالان، کمک به رشد کودکان در جهانی سالم تر و حفظ و پرورش ارزش‌های اخلاقی است.

«غمگین یعنی چه؟، احساس یعنی چه؟، هیجان زده یعنی چه؟، بی‌حوصله یعنی چه؟، ترس یعنی چه؟، خجالتی یعنی چه؟، احساس بد یعنی چه؟، دلسرد یعنی چه؟، حسود یعنی چه؟، خوشحال یعنی چه؟ و عصبانی یعنی چه؟» جلدهای مختلف این مجموعه هستند که با ترجمه شهرام رجب‌زاده منشر شده‌اند.

مجموعه «احساسات کوچک» را انتشارات ذکر در ۱۵۰۰ نسخه و هر یک جلد به قیمت ۲۵۰۰ تومان منتشر کرده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .