تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان از حضور موثر این موسسه در «نخستین همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی و امنیت عمومی» و تقدیر از «شبکه اجتماعی امن و پاک» خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در نخستین همایش ملی شبکه های اجتماعی صورت گرفت:

تقدیر از موسسه تبیان به دلیل ایجاد شبکه امنِ اجتماعی

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان از حضور موثر این موسسه در «نخستین همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی و امنیت عمومی» و تقدیر از «شبکه اجتماعی امن و پاک» خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

سلطانی شیرازی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه تبیان

نخستین همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی و امنیت عمومی» به همت دانشگاه علوم انتظامی امین وابسته به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

محمدرضا سلطانی شیرازی با اعلام خبر حمایت و حضور موسسه تبیان در این همایش گفت: از اردیبهشت ماه دعوتهای رسمی از موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمد. این دعوت از طریق سازمان تبلیغات اسلامی به موسسه ابلاغ و مقرر شد که موسسه همکاری های لازم و ممکن با این نمایشگاه و همایش صورت پذیرد و معاونت شبکه های اجتماعی موسسه در این نمایشگاه و همایش یک روزه حضور پیدا کند.

سلطانی با اشاره به حمایت معنوی شبکه اجتماعی تبیان از این رویداد بزرگ مجازی گفت: اطلاع رسانی و انتشار بنر تبلیغی از طریق سایت تبیان  مهمترین اقدامی ست که در حوزه اطلاع‌رسانی برگزاری این همایش در فضای مجازی صورت گرفت. همینطور شبکه اجتماعی تبیان به‌عنوان یک شبکه امن و پاک خانوادگی به مسئولین برگزاری همایش ارائه و معرفی شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه تبیان استقبال حاضرین در این همایش را از شبکه اجتماعی تبیان «خیلی خوب» توصیف کرد و افزود: شبکه اجتماعی تبیان از نخستین روز پایه ریزی، بر اصول امنیت کاربر استوار بوده و توانسته با ایجاد یک محیط پاک و شناخته شده، مورد استفاده خانواده ها و جوانان قرار گیرد.

محمدرضا سلطانی شیرازی سایر فعالیتهای صورت گرفته در این همایش را مفید ارزیابی و تصریح کرد: برای غنای هرچه بیشتر این همایش، از سوی کارشناسان فنی و فرهنگی موسسه تبیان مجموعه مقالات جامعی هم در خصوص شبکه های اجتماعی به مسئولین برگزاری ارائه شد که توانست سهم بسزایی در ایجاد تصویر صحیح از کارکردهای شبکه های اجتماعی بومی و محلی ایفا کند.

وی با اعلام برپایی غرفه اطلاع‌رسانی در محل همایش گفت: برای اینکه آشنایی حداکثری برای شرکت کنندگان همایش حاصل شود، غرفه اطلاع‌رسانی شبکه اجتماعی در محل برگزاری همایش مستقر شد و چگونگی فعالیت در این شبکه ملی، به اطلاع شرکت کنندگان  رسید.

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان تقدیر از شبکه اجتماعی این موسسه را اقدامی در جهت صیانت از حریم خانواده دانست و خاطرنشان ساخت: در این همایش که نقطه عطف مهمی برای فعالیتهای شبکه های اجتماعی کشور است، از شبکه اجتماعی تبیان به دلیل ایجاد محیطی امن و پاک و همچنین تولید محتوای پاک و شایسته تجلیل به عمل آمد که این موضوع با اقبال عمومی کاربران محیط مجازی همسو بوده است.

همایش ملی «شبکه‌های اجتماعی و امنیت عمومی» با محورهایی همچون شبکه‌های اجتماعی و امنیت عمومی؛ فرصت‌ها و قوت‌ها، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ پیشگیری و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ شیوه‌های آموزشی و امنیت عمومی (خانواده، همسالان، دین، رسانه، مراکز آموزش)، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ سرمایه اجتماعی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ همبستگی قومی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ مدیریت افکار عمومی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ ارتقای نظم و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ احساس امنیت و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ شهروند خبرنگار و امنیت عمومی از سوی دانشگاه علوم انتظامی امین و با همکاری موسسات فرهنگی برگزار شد.

از دیگر محورهای همایش می‌توان به شبکه‌های اجتماعی و امنیت عمومی؛ آسیب‌ها و تهدیدها، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ نفوذ و امنیت عمومی (با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری)، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ جرائم سایبری و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ بحران هویت و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ احساس ناامنی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ شایعه و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ جرائم سازمان یافته و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ تضعیف روابط خانواده و امنیت

عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ نقض حریم خصوصی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ نافرمانی مدنی و امنیت عمومی، شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ تغییرات سبک زندگی و امنیت عمومی اشاره کرد.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این همایش از فعالیت های موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در تولید محتوای پاک، تجلیل و قدردانی شد.