تبیان، دستیار زندگی
گوشی در حال ساخت شیائومی دارای نمایشگر خمیده با لبه های صاف است و از رابط کاربری MIUI 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید بهره می برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیائومی گوشی شبیه به الجی جی فلکس می سازد

گوشی در حال ساخت شیائومی دارای نمایشگر خمیده با لبه های صاف است و از رابط کاربری MIUI 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید بهره می برد.

بخش دانش و زندگی تبیان
شیائومی

امسال شیائومی توانست در کنار رونمایی از گجت های مختلف، گوشی های متعددی نیز عرضه کند که از جدیدترین آن ها می توان به گوشی هوشمند بدون حاشیه شیائومی می میکس اشاره کرد. می میکس از سرامیک ساخته شده است و دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۳ درصدی است؛ مشخصاتی که در کمتر تلفن هوشمندی می توان یافت.

هرچند به نظر می رسد شیائومی قصد دارد محصول جالب دیگری نیز عرضه کند که دارای تفاوت های بسیاری نسبت به دیگر محصولات عرضه شده توسط این کمپانی است.

به تازگی از این محصول در دست ساخت، تصویری منتشر شد که طبق آن، گوشی جدید شیائومی در حال اجرای رابط کاربری MIUI 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید است. البته نکته ای که در تصویر وجود دارد، صفحه نمایشگر خمیده آن است.

گوشی جدید شیائومی

این صفحه نمایشگر دارای انحنایی است که ما را یاد دو محصول ال جی به نام های ال جی جی فلکس و جی فلکس 2 می اندازد. بدنه این محصول لبه هایی تخت دارد و فقط صفحه نمایش آن دارای انحنا است. در حالی که انتظار می رفت چنین تصویری از گوشی الجی جی فلکس 3 منتشر شود؛ به نظر می رسد شیائومی قصد ساخت محصولی با نمایشگر خمیده دارد.

متاسفانه در تصویر نمی توان ظاهر کامل گوشی را مشاهده کرد؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که انتهای آن به چه شکل خواهد بود و دکمه خانه از چه طراحی بهره می برد.

در مجموع باید اذعان کرد کمتر کسی انتظار داشت که شیائومی بخواهد محصولی مشابه الجی جی فلکس بسازد؛ اما به نظر می رسد شیائومی به عرضه محصولات جالب و متنوع به بازار ادامه خواهد داد تا بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد و مشتریان خود را افزایش دهد.

متاسفانه هنوز مشخصات این تلفن هوشمند منتشر نشده است و همچنین در مورد زمان عرضه و قیمت آن اطلاعاتی در اختیار نداریم.



منبع:زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .