تبیان، دستیار زندگی
Audio/Video Converter اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی های اندروید است که توسط آن می توانید فایل های صوتی و ویدیویی خود را تغییر فرمت دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اپلیکیشن Audio/Video Converter

تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویدیویی

Audio/Video Converter اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی های اندروید است که توسط آن می توانید فایل های صوتی و ویدیویی خود را تغییر فرمت دهید.

بخش دانش و زندگی تبیان

اپلیکیشن audio/video converter

به لطف گوشی های هوشمند؛ امروزه شاهد انجام بسیاری از امور در تلفن های همراه هستیم که پیش از این تنها در رایانه ها امکان پذیر بودند. برای مثال در گذشته ای نه چندان دور، ویرایش تصاویر یا ساخت عکس نوشته تنها توسط نرم افزارهای کامپیوتری مانند فتوشاپ امکان پذیر بود؛ اما اکنون شاهد آن هستیم که صدها اپلیکیشن ساده و کم حجم قادر به انجام همان امور در گوشی های هوشمند هستند. یکی از تخصصی ترین امکاناتی که شاید فکرش را هم نمی کردیم روزی موبایل ها قادر به انجام آن باشند، تبدیل فرمت ویدیوها یا فایل های صوتی است. برای مثال شما می توانید ویدیویی که فرمت Mkv دارد،به Mp4 یا فایل صوتی Wav را به Mp3 تبدیل کنید که امری بسیار شگفت انگیز و کاربردی محسوب می شود. Audio/Video Converter اپلیکیشنی بی نقص و پیشرو در این زمینه است که می تواند تبدیل فرمت ویدیو و صوت را با امکانات گسترده و حرفه ای در اختیار شما بگذارد.

امکاناتی که در این برنامه وجود دارد بدون هیچ اغراقی بی نظیر است. شما علاوه بر آنکه می توانید فرمت ویدیوها را تغییر دهید، قادر به مدیریت جزییات بسیاری نیز خواهید بود. برای مثال می توانید کنترل کاملی بر Bitrate, FPS یا Res ویدیوی خروجی داشته باشید تا هر طور که مایل بودید ویدیوی خود را ویرایش کنید. توسط ابزار StartTime و EndTime می توانید عملیات مورد نظر خود را تنها روی بخشی از ویدیو اعمال کنید. این ویژگی می تواند برای بریدن بخشی از یک ویدیو و ارسال آن در شبکه های اجتماعی نیز استفاده شود که گاهی اوقات می تواند کاربران را از ارسال نسخه ی کامل ویدیو و مصرف غیرضروری ترافیک بی نیاز کند. اگر از آهنگ یک موزیک ویدیو خوشتان آمده است، می توانید به سادگی آن را به Mp3 تبدیل کنید. فرمت های ویدیویی پشتیبانی شده توسط این برنامه عبارتند از: asf, avi, divx, flv, m2v, m4v, mjpeg, mkv, mov, mpg, ogg, ogv, rm, rmvb, webm, wmv, dv4.



منبع:زومیت

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .