تبیان، دستیار زندگی
ند  آیت الله نوری همدانی با درخواست از اصولگرایان برای رسیدن به اجماع گفتند: مردم رئیس جمهوری را انتخاب كنند كه بتواند مشكلات اقتصادی آنها را حل كند. ایشان با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح اظهار داشتند: ملت ایران باید ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامزدهای اصولگرایان به اجماع برسند

آیت الله نوری همدانی با درخواست از اصولگرایان برای رسیدن به اجماع گفتند: مردم رئیس جمهوری را انتخاب كنند كه بتواند مشكلات اقتصادی آنها را حل كند.

ایشان با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح اظهار داشتند: ملت ایران باید شخصی را انتخاب كنند كه پیرو خط امام خمینی ـ ره ـ و رهبری و دارای معنویت و دلسوز اسلام و كشور باشد.
آیت الله نوری همدانی افزودند: امسال و سال گذشته شاهد افزایش ناگهانی قیمت نفت در بازارهای جهانی بوده‌ایم ولی این امر هیچ گونه تحولی در معیشت مردم به وجود نیاورده است و متأسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت برق، تلفن، گاز و مانند آن هستیم. مردم ایران در تنگنای معیشتی هستند و باید رئیس جمهوری را انتخاب كنند كه توانایی حل این مشكلات را داشته باشد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود دعا را وظیفه تك تك مسلمانان خواندند و فرمودند: دعایی كه از دل برخیزد و اخلاص در آن باشد، مورد توجه خدا قرار می‌گیرد. هیچ گاه نباید از رحمت خدا ناامید باشیم.