تبیان، دستیار زندگی
واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی کتاب داستان «آیا کسی می داند مترسک ها هم گاهی می ترسند؟» نوشته مارینلا باریگاتسی را با تصویرگری اورسلا بوشر و ترجمه پروین فرهنگ برای کودکان گروه سنی «ب» منتشر کرده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابی جدید از باریگاتسی برای کودکان منتشر شد

واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی کتاب داستان «آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟» نوشته مارینلا باریگاتسی را با تصویرگری اورسلا بوشر و ترجمه پروین فرهنگ برای کودکان گروه سنی «ب» منتشر کرده است.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان

title

این کتاب ماجرای پسربچه‌ای را به نام مارکو بیان می‌کند که دنیا را از پنجره قطاری که با آن سفر می‌کند، می‌نگرد. تصاویر از مقابل چشمانش به سرعت عبور می‌کنند و احساسات جدید عجیبی را در او بیدار می‌کنند و سفری درون سفری دیگر را تجربه می‌کند.

در بخشی از پشت جلد این کتاب نوشته شده است: «آیا کسی می‌داند درختان بادی را که قطار همراه خود می‌آورد، دوست دارند؟ شب بدون نور چراغ‌ها چگونه است؟ در دریا جاده‌های جادویی وجود دارند؟...» در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «آیا کسی می‌داند چرا ماه به شکل هلال در آسمان دراز کشیده است؟ شاید می‌خواهد گهواره‌ای باشد برای تمام رویاهایی که به آسمان می رسند؟ آیا کسی می‌داند شب بدون چراغ‌ها چگونه خواهد بود؟ مثل چیزی که وجود دارد اما تو نمی‌دانی. قطار آرام آرام وارد ایستگاه می‌شود. در سکوی کناری قطار دیگری در حال حرکت از ایستگاه است...» واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی کتاب «آیا کسی می‌داند مترسک‌ها هم گاهی می‌ترسند؟» را در قالب 28 صفحه مصور رنگی با شمارگان یک‌هزار و 500 نسخه، به بهای هشت هزار و 500 تومان منتشر کرده است.

منبع: ایبنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .