تبیان، دستیار زندگی
کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» گفت: تمام بحث و دغدغه ام خانواده است؛ چراکه معتقدم خانواده رکنی است که به ما قابلیت می دهد انسانیت را جلو ببریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«خانواده» رکنی است که می‌تواند انسانیت را به جلو ببرد

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» گفت: تمام بحث و دغدغه‌ام خانواده است؛ چراکه معتقدم خانواده رکنی است که به ما قابلیت می‌دهد انسانیت را جلو ببریم.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

پوران درخشنده کارگردان فیلم سینمایی«زیر سقف دودی» در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، درباره ساخت این فیلم سینمایی گفت: فیلم سینمایی«زیر سقف دودی» به پایان رساندن مراحل فیلمبرداری در حال حاضر در مرحله تدوین به سر می‌برد و در تلاش این هستیم که هرچه سریع‌تر کار را به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا «زیر سقف دودی» را به سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می‌کند، بیان کرد: ما فرم حضور در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم  و امیدواریم در این جشنواره فرصت حضور یابیم.

کارگردان فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» درباره ساخت فیلمهایش که بیشتر بر روی موضوعات اجتماعی و خانواده تاکید دارد، تصریح کرد: آینده ما توسط بچه‌های ما رقم زده می‌شود، بنابراین اگر آینده بچه‌های ما به این شکل ادامه پیدا کند با مشکل مواجه خواهیم شد. تمام بحث و دغدغه‌ام خانواده است؛ چرا که معتقدم آن رکنی که به ما قابلیت این را می‌دهد که انسانیت را جلو ببریم خانواده است. متأسفانه ارکان خانواده در حال حاضر در کشورمان روز به روز سست تر می‌شود. من قطعاً این مسیر را ادامه خواهم داد و فیلمهای بیشتری با موضوع خانواده‌ خواهم ساخت.

«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد و تاکنون تعدادی از بازیگران سرشناس سینمای ایران، از جمله؛ فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان و نفیسه روشن در دو خانه واقع در منطقه الهیه و همچنین دو خانه در منطقه فرشته تهران جلو دوربین رفته‌اند.

برخی از عوامل فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: پوران درخشنده، مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر تولید: عباس درخشنده.


منبع: خبرگزاری تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .