تبیان، دستیار زندگی
خیلی از بانوانی که از عینک می زنند، تصور می کنند که محدودیت هایی در آرایش، به خصوص آرایش چشم دارند، این افراد یا در مراسم های خاص، عینک هایشان را برمی دارند که در ان صورت به چشم هایشان ضرر می زنند، و یا فوت و فن آرایش با عینک را نمی دانند و خوب نمی توانند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرایش برای خانم های عینکی

خیلی از بانوانی که عینک می زنند، تصور می کنند که محدودیت هایی در آرایش، به خصوص آرایش چشم دارند، این افراد یا در مراسم های خاص، عینک هایشان را برمی دارند که در ان صورت به چشم هایشان ضرر می زنند، و یا فوت و فن آرایش با عینک را نمی دانند و خوب نمی توانند آرایش کنند.

فرآوری: زینب عشقی_ بخش زیبایی تبیان

آرایش برای خانم های عینکی


عینک بخش زیادی از چشم های شما را پوشش می دهد و اگر می خواهید مطمئن شوید چشمان شما از پشت شیشه عینک جذابیت خود را دارد، می توانید بیشتر تمرکز خود را روی چشم ها قرار دهید. بر خلاف باور عموم که می گویند آرایش پشت عینک دیده نمی شود شما می توانید با استفاده از خط چشم ضخیم و فر مژه و ریمل حجم دهنده به چشمانتان جلوه بیشتری دهید.
ترفندهای آرایشی چشم با عینک
ریمل ضد آب :استفاده از ریمل ضد آب و یا خشک برای چشمان شما ، سبب برجستگی چشمانتان شده و زیبایی شما را دو چندان می کند.
سایه و خطوط سایه :چشمان خود را با دقت آرایش کنید. سایه را به پشت چشم خود بکشید و خطوطی ایجاد کنید.البته مراقب باشید خطوط سایه ی شما از قاب عینکتان جلوتر نرود، زیرا چهره ای زشت و ناسازگار به شما می دهد.پس از آرایش در خارج از مرزهای قاب عینک جدا خودداری کنید.
هماهنگ سازی خط چشم با قاب عینک :همه می دانند که چشم ها بدون خط چشم خسته به نظر می رسند. خط چشم خود را با دقت بکشید تا از کثیفی و نا منظم شدن آن جلوگیری نمایید. همیشه سعی کنیدآرایش ملایمی برای چشمان خود داشته باشید و از خط چشم قهوه ای تیره به جای مشکی استفاده کنید.


فرموژه :با احتیاط مژگان خود را فر کنید و به آن حالتی دهید که با فریم عینک شما متناسب باشد. در این صورت چشمانی زیبا خواهید داشت و چشمان شما از پشت عینک برجسته به نظر می رسد.
سایه چشم خنثی :همیشه از سایه چشم با رنگ خنثی استفاده کنید. اگر که از یک عینک بزرگ استفاده می کنید پس باید آرایشی تیره داشته باشید تا چشمان شما شیک و برجسته بنظر برسند. اگر از عینک کوچکتری استفاده می کنید سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده نمایید و آن را با دقت به پشت چشم خود بکشید.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که از عینک زدن خجالت می کشند. سعی کنید با تکنیک های آرایشی نگاه دیگران را به نقطه دیگری در صورتتان هدایت کنید. برای این کار آرایش لب ها مناسب ترین گزینه است.

چشم گربه ای :زمانی که از عینک استفاده می کنید ، آن تا حدودی مانع از نمایان شدن آرایش چشم شما می شود. پس سعی کنید چشمان خود را گربه ای آرایش کنید. تا ظاهری شیک و مناسب داشته باشید.


استفاده از رژ گونه: در قسمتی که قاب عینک به صورتتان می رسد، کمی رژ گونه بزنید. یک ظاهر طبیعی ایجاد کنید، به طوری که پوستتان گونه تان درخشنده شود.

نگاه دیگران را روی نقطه دیگری متمرکز کنید: اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که از عینک زدن خجالت می کشند. سعی کنید با تکنیک های آرایشی نگاه دیگران را به نقطه دیگری در صورتتان هدایت کنید. برای این کار آرایش لب ها مناسب ترین گزینه است. استفاده از رژهای صورتی، قرمز و بنفش می تواند به شما کمک کند.

حالت ابروهایتان را درست کنید: ابروهای خوش حالت و خوش فرم مکمل خوبی برای چشم هاست. کسانی که عینک می زنند با اصلاح درست ابروها موقعیت خوبی به چهره خود می دهند. با استفاده از مداد ابروی مناسب آرایش خوبی برای ابروهای خود فراهم کنید.

در آرایش زیاده روی نکنید:قطعاً نمی خواهید به یکباره ظاهرتان را متحول کنید، مخصوصاً زمانی که از قاب عینک رنگی استفاده می کنید. باید آرایشتان با رنگ قاب عینکتان هماهنگ باشد. آرایش ساده، زیبا و هماهنگ همان چیزی است که می خواهید.
انتخاب صحیح رنگ و مدل عینک:نیازی نیست که شما با یک آرایش غلیظ صورت خود را جلوه دهید. گاهی قاب عینک های رنگی و یا عینک های مدل داری که به فرم صورت شما می آید، خود باعث زیباتر شدن شما می شود.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.