تبیان، دستیار زندگی
هم اکنون در بازداشتگاه اوین تعداد ۱۱۰ نفر از مددجویان در سه رشته تربیت مربی قرآن کریم، مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار مشغول به تحصیل هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۱۱۴ مددجوی دانشجو در بازداشتگاه اوین مشغول به تحصیل هستند

هم اکنون در بازداشتگاه اوین تعداد ۱۱۰ نفر از مددجویان در سه رشته تربیت مربی قرآن کریم، مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار مشغول به تحصیل هستند.

بخش حقوق تبیان
بازداشتگاه اوین

مراسم روز دانشجو در بازداشتگاه اوین با حضور مدیر این بازداشتگاه، جمعی از اساتید و مسئولان دانشگاه و شماری مددجویان از دانشجو برگزار شد.

در این مراسم قیاسوند، رییس دانشگاه بعثت۱ ضمن تبریک روز دانشجو، به قانون ننگین کاپیتولاسیون اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار ستیزی و استعمار ستیزی دانشجویان باعث شد تا در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایران اسلامی اعتراض کنند و در ۱۶ آذر با شهادت سه تن از دانشجویان این مرز و بوم ، راهی برای پیشرفت نظام مقدس اسلامی ایجاد کنند.
استکبار ستیزی و استعمار ستیزی دانشجویان باعث شد تا در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایران اسلامی اعتراض کنند و در ١٦ آذر با شهادت سه تن از دانشجویان این مرز و بوم ، راهی برای پیشرفت نظام مقدس اسلامی ایجاد کنند.
در ادامه چهارمحالی مدیر بازداشتگاه اوین نیز ضمن تبریک این روز، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و با بیان خاطره ای از یکی از شهدای مدافع حرم به تجلیل از مقام شهدا پرداخت و بیان داشت: دانشجو ، از پیش از انقلاب اسلامی تا کنون همیشه تاثیرگذار بوده اند، در هشت سال دفاع مقدس شاهد رشادت های چشم گیر آنان بودیم و هم اکنون نیز دوران تحصیل و فراگیری دانش و کسب موفقیت های علمی جهانی برای دانشجویان ما است.
گفتنی است هم اکنون در بازداشتگاه اوین تعداد ۱۱۰ نفر از مددجویان در سه رشته تربیت مربی قرآن کریم، مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار در مرکز علمی کاربردی بعثت۱ در مقطع کاردانی، و ۴ مددجو در دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.
منبع: میزان


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .