تبیان، دستیار زندگی
رحیمی گفت: تمام تلاش و برنامه های مسئولین قضایی اصفهان برای کاهش جمعیت کیفری در زندان ها کلید خورده و امیدواریم با تعامل همه جانبه شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان اصفهان باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاهش جمعیت کیفری در زندان ها ضروری است

رحیمی گفت: تمام تلاش و برنامه های مسئولین قضایی اصفهان برای کاهش جمعیت کیفری در زندان ها کلید خورده و امیدواریم با تعامل همه جانبه شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان اصفهان باشیم.

بخش حقوق تبیان
رحیمی

به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، در پی اجرایی شدن دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری در زندانها مصوب ریاست قوه قضائیه جلسه برنامه ریزی و کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان اصفهان با حضور رحیمی دادستان و رحمتی نماینده ویژه رئیس کل دادگستری استان اصفهان دراین امر در دفتر مدیرکل زندان های این استان برگزار شد.

گرجی زاده مدیرکل زندان های استان اصفهان در این جلسه با قدردانی از توجه و برنامه ریزی های مسئولین قضایی گفت: همت و تلاش همه جانبه رئیس کل و دادستان و مجموعه قضایی استان اصفهان در راستای کاهش جمعیت کیفری در زندانها استان امری ستودنی است که امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر و تلاش شبانه ریزی مسئولین و مددکاران زندان ها این امر محقق شود.
دیدگاه ها وبرداشت های مختلف قضات از قانون در اجرای صدور احکام در برخی شهرستان ها و مرکز استان موجب افزایش جمعیت کیفری شده که نیاز است با گزارش و اعلام آن توسط کارشناسان اجرای احکام و بررسی آن توسط مراجع ذیصلاح قضایی این جمعیت کاهش یابد.
مدیرکل زندان های استان اصفهان در ادامه و در بخش دیگری از سخنانش به برخی موارد مهم و احکام صادره از سوی مراجع قضایی این استان اشاره کرد و گفت: دیدگاه ها وبرداشت های مختلف قضات از قانون در اجرای صدور احکام در برخی شهرستان ها و مرکز استان موجب افزایش جمعیت کیفری شده که نیاز است با گزارش و اعلام آن توسط کارشناسان اجرای احکام و بررسی آن توسط مراجع ذیصلاح قضایی این جمعیت کاهش یابد.
در ادامه این جلسه که قضات ناظر زندان های مرکزی و اردوگاه نیز حضور داشتند، رحیمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان نیز در طی سخنانی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در خصوص کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و گفت: تمام تلاش و برنامه های مسئولین قضایی استان برای کاهش جمعیت کیفری در زندانها پس از ابلاغ ریاست قوه قضائیه کلید خورده و امیدواریم با تعامل همه جانبه و برنامه های درحال انجام شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان اصفهان باشیم.
منبع: میزان


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .