تبیان، دستیار زندگی
به نظر اختلافاتی بین کادرفنی استقلال و هیئت مدیره این تیم وجود دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین پیامد باخت استقلال به تراکتور

هفته سیزدهم لیگ برتر تحت تاثیر دو اتفاق مهم بود، یکی تعویق بازی پدیده و پرسپولیس که به دلیل برف در مشهد به روز شنبه موکول شود و دومی که مهم ترین اتفاق روز جمعه بود، شکست استقلال مقابل تراکتورسازی بود.

بخش ورزشی تبیان

علیرضا منصوریان

این شکست لایه های پنهان اختلافات بین هیئت مدیره و سرمربی استقلال را علنی کرد. اولین واکنش را افتخاری مدیر عامل آبی ها داشت: «باید کادر فنی را تقویت کنیم.» اما انتقاد تند را حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال انجام داد: «به اعتقادم کادر فنی استقلال نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد. من وقتی انتقاد سازنده می کنم دوستان ناراحت می شوند پس بهتر است از آنها تشکر کنم. من حرفم را کلی می زنم چون این کادر فنی در جایگاهی نیست که استقلال بزرگ را به مقصودش برساند.»

این جمله زمانی با واکنش تندتری از سوی منصوریان مواجه شد: «در مورد آقای زمانی در چند روز آینده در جلسه ای صحبت خواهیم کرد و به حرف های ایشان رسیدگی می کنیم. فکر می کنم آقای زمانی اشتباهی به هیات مدیره رفته است و باید به کادرفنی می پیوست. من به آقای جهانیان گفته بودم که او را به عنوان دستیار در کادرفنی من قرار دهند!»

این اظهارات نشان از این دارد که بین مدیریت و کادرفنی اختلافاتی از قبل وجود داشته که با اولین شکست، این اختلافات خود را نشان داد تا این تیم در آینده آبستن حواشی ناخواسته شود. استقلال دو بازی سخت دیگر مقابل نفت تهران (جام حذفی)  و سپاهان (لیگ برتر) دارد. نتایج این دو دیدار تا حدودی وضعیت کادرفنی استقلال را برای نیم فصل دوم مشخص خواهد کرد.


منبع : خبرآنلاین