تبیان، دستیار زندگی
84  معاون اعزام و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز نام‌نویسی طرح هجرت ویژه تابستان 84 از تاریخ 28 اردیبهشت ‌ماه تا تاریخ 3 خردادماه خبر داد.  حجت الاسلام والمسلمین اسكندری با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح هجرت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز ثبت نام طرح هجرت تابستان 84

معاون اعزام و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز نام‌نویسی طرح هجرت ویژه تابستان 84 از تاریخ 28 اردیبهشت ‌ماه تا تاریخ 3 خردادماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسكندری با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح هجرت تابستان 84 با هدف ارتباط فراگیر روحانیون اعزامی با اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن و تشكیل كلاس‌های آموزشی، علمی، تفریحی و مذهبی برای كودكان، نوجوانان و جوانان در سراسر كشور اجرا خواهد شد.
وی با دعوت از طلاب حوزه علمیه قم كه در این دفتر دارای پرونده تبلیغی می‌باشند، برای نام‌نویسی و شركت در نشست‌های علمی ـ كاربردی ویژه طرح هجرت گفت: طلابی كه قصد اعزام از این دفتر را دارند در این نشست‌های علمی ـ كاربردی شركت نمایند.
معاون اعزام و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی، داشتن پرونده تبلیغی در گروه‌های یك، دو و سه را با سه سال سابقه اعزام موفق یا دو سال شركت در طرح هجرت، ملبس بودن به لباس روحانیت و شركت در نشست‌های علمی ـ كاربردی از شرایط عمومی و ممتاز بودن در طرح هجرت را از شرایط اختصاصی اعزام به هسته‌های فرهنگی كشور عنوان كرد و فارغ‌التحصیلان رشته‌های تخصصی تبلیغ، تفسیر و دوره‌های مركز تربیت مربی كودكان و نو‌جوانان دفتر را در اولویت دانست.
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 28 اردیبهشت ‌ماه تا تاریخ 3 خردادماه برای نام‌نویسی به این دفتر مراجعه نمایند و نشست‌های علمی ـ كاربردی روز‌های پنج‌شنبه هر هفته از تاریخ 5 خرداد‌ماه تا 2 تیرماه 84 در مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار خواهد شد.رسا