تبیان، دستیار زندگی
رد  مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام كرد، این مركز از بین طلاب علاقمند در دو پایه سطح سه و سطح دو حوزه، دانش پژوه می‌پذیرد. در این اطلاعیه موفقیت در آزمون ورودی، تعهد به رعایت مقررات مركز، حداكثر سن س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی دانش‌پژوه می‌پذیرد

مركز تخصصی حقوق و قضای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام كرد، این مركز از بین طلاب علاقمند در دو پایه سطح سه و سطح دو حوزه، دانش پژوه می‌پذیرد.

در این اطلاعیه موفقیت در آزمون ورودی، تعهد به رعایت مقررات مركز، حداكثر سن سی سال، گواهی اتمام سطح دو (پایه نهم حوزه) و گواهی اتمام سطح یك حوزه شرایط ورود و اعطاء مدرك رسمی تخصصی، امكان تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه و دانشگاه و ... از مزایای ورود به این مركز عنوان شده است.
مواد امتحانی ویژه كارشناسی ارشد (سطح سه) در گرایش حقوق خصوصی، فقه و اصول در حد پایه نهم، حقوق مدنی، حقوق تجارت، آئین دادرسی مدنی، متون حقوقی به زبان انگلیسی و متون فقهی حقوق به زبان عربی و در گرایش حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق و جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی، آئین دادرسی كیفری، متون حقوقی به زبان انگلیسی و متون فقهی جزایی به زبان عربی عنوان شده است.
علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 26 خرداد ماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 به مركز مدیریت حوزه علمیه قم مراجعه نمایندرسا