تبیان، دستیار زندگی
ید آیت الله مكارم شیرازی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با اشاره به كینه‌توزی‌های غرب برضد اسلام، هوشیاری ملت ایران را در برابر تحریكات قومی، قبیله‌ای و جناحی در آستانه انتخابات خواستار شدند.  آیت الله مكارم شیرازی د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در برابر تحریكات قومی و جناحی هوشیار باشید

آیت الله مكارم شیرازی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با اشاره به كینه‌توزی‌های غرب برضد اسلام، هوشیاری ملت ایران را در برابر تحریكات قومی، قبیله‌ای و جناحی در آستانه انتخابات خواستار شدند.

آیت الله مكارم شیرازی در دیدار گروهی از طلاب و دانشجویان، اسلام را مردمی‌ترین آیین الهی عنوان كردند و گفتند: در اسلام آن كسی كه بیشترین تلاش را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهد، روز قیامت جایگاه و منزلتش از همه بالاتر است. دنیای امروز در مورد حقوق بشر بسیار سخن می‌گوید، ولی معلوم است كه دنیای مادی و ریاكاری است.
ایشان وسوسه‌های شیطان و دشمن در عصر حاضر را بیشتر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری ارزیابی ‌كردند و گفتند: در گذشته پایگاه‌های مفسد اینترنتی وجود نداشت، سیاست‌‌مداران دنیا سرمایه‌های فراوان در این راه خرج می‌كنند تا جوانان جهان سوم را فاسد كنند و بر منافع حیاتی آنها مسلط شوند. برای دشمنان ثابت شده است تا تعلیمات دینی در میان جوانان وجود دارد، در دفاع از دین، ناموس و كشور‌شان مقاوم هستند.

آیت الله مكارم شیرازی با اشاره به نزدیك شدن ایام انتخابات، ملت ایران را به حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌ها و تحریكات دشمن فراخواند‌ند و تأكید كردند: ملت ایران كاملاً مراقب باشند. دشمنان به دنبال تحریك قومی یا جناحی در كشور هستند. دشمن به دنبال بهانه‌گیری از ایران است. امروز در جریان انرژی هسته‌ای تمام دنیا فهمیده كه امریكا و غرب به دنبال ایجاد بهانه است تا از این بهانه‌ها استفاده و قدرت اسلامی را تضعیف كند.
ایشان با بیان اینكه اسراییلی‌ها مهم‌ترین دشمن خود را ایرانیان می‌دانند، ا‌فزودند: اسراییلی‌ها می‌خواهند در ایران مردم و اقوام مختلف را تحریك كنند. مبادا در زمان انتخابات اختلافات در میان ملت ایران به وجود آید. هر كس را بهتر می‌پسندید كه خادم دین و دنیا باشد و آبروی كشور را حفظ كند آن را انتخاب كنید. ما توقع داریم دانشجویان و طلاب در خط اول و مقدم عرصه‌ها باشند.رسا