تبیان، دستیار زندگی
ند علما و مبلغان باید مراقب باشند و نگذارند فرق باطله در جامعه رسوخ و گسترش یابند.  آیت‌ الله صافی گلپایگانی با بیان این ‌که قداست قم باید حفظ شود، به پخش اطلاعیه‌های ثبت نام کلاس موسیقی در شهر قم اشاره کرد و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علما و مبلغان در قبال امنیت فکری جامعه مسئول هستند

علما و مبلغان باید مراقب باشند و نگذارند فرق باطله در جامعه رسوخ و گسترش یابند.

آیت‌ الله صافی گلپایگانی با بیان این ‌که قداست قم باید حفظ شود، به پخش اطلاعیه‌های ثبت نام کلاس موسیقی در شهر قم اشاره کرد و گفت : برگزاری کلاس موسیقی در قم یعنی چه؟! این مرجع تقلید با انتقاد از برخی برنامه‌ها و مسابقات در قم گفت : این برنامه‌ها و مسابقات چیست؟ قداست قم را باید حفظ کرد.
آیت‌ الله صافی گلپایگانی با اشاره به سیاست‌ بنی‌امیه برای نفوذ در میان مؤمنان گفت : وقتی بنی‌امیه دیدند نمی‌توانند با مردم مدینه و معارف اهل بیت معارضه کنند، به فکر افتادند که از نظر اخلاقی آنان را فاسد کنند و اشخاص نامدار در فسق و فجور را به کار گرفتند تا به هدف خود برسند.

این مرجع تقلید با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان برای گمراه کردن مردم گفت : وظیفه روحانیت و حکومت اسلامی در این رابطه خیلی سنگین است و رادیو و تلویزیون هم باید در همین راه گام بردارند نه این‌که اگر خواستیم با جایی مبارزه کنیم آن جا رادیو و تلویزیون خودمان باشد.
آیت‌ الله صافی گلپایگانی اضافه کرد : امروز تبلیغات سوء با عناوین مذهب ونوگرایی از سوی دشمنان صورت می‌گیرد که باید نسبت به این مسایل آگاه باشیم و بدانیم چگونه آنان حقایق را تحریف می‌کنند. وی افزود : الان روحانی یک شهر باید تمام اوضاع مذهبی شهر زیر نظرش باشد و ما هم باید از اوضاع کل دنیا مطلع باشیم، هر چند نتوانیم کاری انجام دهیم.
آیت‌ الله صافی گلپایگانی ضمن تقدیر از زحمات مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی گفت : مبلغان باید مراقب باشند و نگذارند فرق باطله در جامعه رسوخ یابند و این فرقه‌ها بیش از پیش گسترش نیابند.
این مرجع تقلید مسؤولیت مبلغان و علما را در قبال امنیت فکری جامعه مورد تأکید قرار داد و گفت : باید تبلیغ جامعیت داشته باشد و هر چه به تبلیغ اهمیت بدهیم سزاوار است.مهر