تبیان، دستیار زندگی
. جاثلیق آرام اول كشیشیان» رهبر ارامنه جهان، در دیدار با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هتك حرمت نظامیان آمریكایی به قرآن كریم را محكوم كرد. به گزارش «شبكه خبر دانشجو»، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رهبر ارامنه جهان هتك حرمت به قرآن كریم را محكوم كرد.

جاثلیق آرام اول كشیشیان» رهبر ارامنه جهان، در دیدار با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هتك حرمت نظامیان آمریكایی به قرآن كریم را محكوم كرد.




به گزارش «شبكه خبر دانشجو»، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این دیدار كه عصر روز گذشته در محل این سازمان انجام شد، رهبر ارامنه جهان هتك حرمت به ارزش های دینی و معنوی را محكوم كرد و گفت: اولین گام در جلوگیری از این گونه هتك حرمت ها، گفت و گوی ادیان است.

وی با اشاره به اینكه حقوق اقلیت های مذهبی به ویژه اقلیت ارامنه به خوبی در جمهوری اسلامی ایران رعایت می شود، افزود: من مدافع این مساله هستم و همیشه آن را به تمام جهانیان اعلام كرده ام كه اقلیت های مذهبی در جمهوری اسلامی ایران دارای شرایط مناسب و ایده آلی هستند.

وی اظهار امیدواری كرد، پیروان ادیان مختلف همیشه مدافع حق و عدالت باشند و به حرف های تفرقه افكنانه رسانه های خارجی گوش فرا ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار از مواضع همیشگی رهبر ارامنه جهان در دفاع از حقوق مردم فلسطین و محكوم كردن جنایات صهیونیست ها در لبنان قدردانی كرد.

وی گفت: در جهان امروز كه زورگویی و یك جانبه نگری حاكم است، وجود رهبرانی همچون شما در ایجاد صلح، دوستی و صمیمیت در جهان بسیار ارزشمند است