تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: خبر دیدار جامعه روحانیت با اعضای جبهه پایداری بسیار عجیب بود و ما نه دیداری با با آن ها داشته ایم و نه تاکنون قراری برای این دیدار داریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه روحانیت هیچ دیداری با جبهه پایداری نداشته

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز: "خبر دیدار جامعه روحانیت با اعضای جبهه پایداری بسیار عجیب بود و ما نه دیداری با با آن ها داشته ایم و نه تاکنون قراری برای این دیدار داریم."

بخش سیاست تبیان

جبهه پایداری،جامعه روحانیون،سخنگو،روحانی،انتخابات،انتخابات 96،انتخابات ریاست جمهوری،آخرین اخبار

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به برگزاری جلسه جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از بودجه دولت ارائه کردیم که به موضوع درآمدهای ارزی و اتکای بودجه به قیمت نفت و هزینه های جاری دولت که توسط قیمت نفت پایه ریزی خواهد شد اشاره کردیم.

وی ادامه داد: روند اتکا به قیمت نفت در بودجه سال جاری افزایش داشته است و این اتکا از 29 تا 30 درصد در سال گذشته به 35 درصد رسیده است و روندی افزایشی داشته است که نقطه مقابل سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

ما نه دیداری با جبهه پایداری داشته ایم و نه تاکنون قراری در این زمینه داریم و هنوز نیز برای تعیین مصادیق کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری وارد بحث و گفت وگو نشده ایم.

همچنین واریز ارز ناشی از فروش نفت به صندوق توسعه ملی که بر پایه برنامه پنجم باید 30 درصد باشد، از زمان روی کار آمدن دولت آقای روحانی 20 درصد کاهش پیدا کرده است که این رقم در سال پایانی دولت آقای احمدی نژاد 29 درصد بود و در حال حاضر نیز بودجه سال آینده با توجه به درآمد ناشی از نفت بسته شده است که با عنایت به کاهش تولید نفت این رقم قابل قبول به نظر نمی رسد.

وی همچنین با اشاره به قرائت گزارشی درباره مراسم 16 آذر در دانشگاه تهران در جلسه جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: آقای محمدی عراقی نیز گزارشی از برگزاری سالگرد روز دانشجو در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه ها ارائه کرد که برای اطلاع اعضای جامعه روحانیت مبارز اعلام شد و همچنین حجت الاسلام ابوترابی فرد نیز گزارشی درباره کارگروه مشورتی جامعه روحانیت ارائه داد و قرار شد که همچنان بحث ها را در زمینه انتخابات ادامه دهیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا جامعه روحانیت دیداری با جبهه پایداری داشته است یا نه؟ اظهار کرد: این خبر، خبر بسیار عجیبی بود و ما نه دیداری با جبهه پایداری داشته ایم و نه تاکنون قراری در این زمینه داریم و هنوز نیز برای تعیین مصادیق کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری وارد بحث و گفت وگو نشده ایم.


منبع :خبرگزاری ایسنا