تبیان، دستیار زندگی
در ولایتمداری بزرگترین خصلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) در تایخ پربركت این محدث والامقام شیعه بوده است. به گزارش روابط ‌عمومی آستان عبدالعظیم(ره)، عباس سلیمی، معاون روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل آستان عبدالعظیم الحسنی(ره) ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ولایتمداری بزرگترین خصلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) در

ولایتمداری بزرگترین خصلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) در تایخ پربركت این محدث والامقام شیعه بوده است.
به گزارش روابط ‌عمومی آستان عبدالعظیم(ره)، عباس سلیمی، معاون روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل آستان عبدالعظیم الحسنی(ره) ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت هزار و دویست و پنجاه و سومین سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم(ره) ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به این كه سن قابل‌توجهی از این عالم بزرگوار گذشته و از جایگاه علمی ویژه‌ای نیز برخوردار بود، در برابر مقام والای امامت زانوی تواضع بر زمین زدند و در ساحل دریای ولایت كرنش كردند.
«سلیمی» یادآور شد: مقام والای حضرت عبدالعظیم(ره) به جایی رسید كه یكی از امام معصوم(ع) درباره ایشان فرمودند: «انت ولینا حقاً».
وی افزود: این مسئله نشانگر آن است كه اگر ما نیز می‌خواهیم در امتداد راه سرخ و خونین و نورانی اهل‌بیت(ع) باشیم باید هرگز از مسیر ولایت و ولایتمداری جدا نشویم.
معاون روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل آستان عبدالعظیم(ره) با اشاره به شرایط سیاسی كشور اظهار كرد: امروز، روز آزمون و امتحان ملت مسلمان ماست تا میزان وفاداری خود را به ولایت و نظام جمهوری اسلامی به اثبات برسانند.
وی در پایان تأكید كرد: اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنكر باید به نحوی باشد كه دشمنان ما هیچ وجه به خواسته‌های خود نرسند.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت حضرت عبدالعظیم(ره) با اجرای گروه همخوانی میثم، قرائت زیارتنامه آن حضرت و اهدای شاخه گل بر مرقد ایشان پایان یافت.