تبیان، دستیار زندگی
با پیگیری های شورای صنفی نمایش سالن های فیلم هایی که در کنار فیلم هندی سینمای ایران قرار گرفتند سالن های بیشتری در اختیار گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش سالن‌های فیلم «یتیم‌خانه ایران»، «نفس» و «لاک قرمز»

با پیگیری‌های شورای صنفی نمایش سالن‌های فیلم‌هایی که در کنار فیلم هندی سینمای ایران قرار گرفتند سالن‌های بیشتری در اختیار گرفتند.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

روز گذشته شورای صنفی نمایش  جلسه تشکیل داد و این جلسه نمایندگان کارگردانان و تهیه کنندگان با حمایت از صاحبان آثار و با پیگیری های مکرر پردیس هایی که دو یا سه سالن در اختیار «سلام بمبئی» قرار داده بودند وادار کرد تا در یک سالن فیلم را به نمایش بگذارند و اگر نیاز است سالن دیگری را به فیلم ارایه دهند حتما باید مجوز از شورای صنفی نمایش اخذ کنند و بدون مجوز نمی توانند سالنی را در اختیار این فیلم قرار دهند.

با اتخاذ این تصمیم از سوی شورای صنفی نمایش، فیلمهایی چون «لاک قرمز» و «نفس» تعدادی سالن به سالن های نمایش شان اضافه شد.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا  گفت: ما تا امروز 11 سالن در تهران در اختیار داشتیم  که از روز گذشته سالن های شکوفه، ایران، آزادی، مرکزی به سالن های سینمای فیلم اضافه شد.

حوزه هنری هم با اعتراضات متعدد سینماگران و رسانه در ارایه سالن ها در شهرستان ها مواجه شد که همین امر باعث شد تعدادی سالن در شهرستان به فیلم سینمایی «نفس» اختصاص دهد.

صابری مدیر دفتر پخش نورتابان درباره افزایش سالن های سینمای نفس گفت: هم اینک نزدیک به 30 سالن در اختیار فیلم «نفس» قرار گرفته و حوزه هنری سالن های فلسطین اصفهان ، فلسطین شیراز، قدس همدان، 29 بهمن تبریز، بهمن سنندج ، بهمن بوشهر (2 سانس) و استقلال خرم آباد را به «نفس» داد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران نیز درباره افزایش سالن‌های فیلم «یتیم‌خانه ایران» گفت: سالن های سینمای کرج، شهرکرد، زایل، اردستان، شیروان و در تهران سالن های سپیده و فردوسی به سالن های نمایش دهنده فیلم اضافه شد.

با احتساب افزایش تعداد سالن های سینما و امکان نمایش بهتر برای فیلم ها، نمایندگان سینماگران در شورای صنفی نمایش به وظایف خود به درستی عمل کرده و توجهی به اکران فیلم ها در شهرستان ها نیز شده اگر توجه شورا مانند این هفته به درستی انجام شود شاهد موفقیت اکران فیلم هایی هستیم که در کنار فیلم هندی در سینما به نمایش درآمده است. نکته حایز اهمیت این که اکثر سالن های اضافه شده به فیلم ها مربوط به سالن های حوزه هنری است.


منبع: فارس


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .