تبیان، دستیار زندگی
تد رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در دیدار جمعی از شیعیان هلند و آلمان گفت: باید با محبت، صمیمیت ، دلسوزی و رفتارمان دیگران را به مذهب اهل بیت جذب كنیم. آنچه مردم را به مكتب اهل بیت دعوت می‌كند راستی و امانتداری ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آنچه مردم را به مكتب اهل بیت دعوت می‌كند راستی و امانتد

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در دیدار جمعی از شیعیان هلند و آلمان گفت: باید با محبت، صمیمیت ، دلسوزی و رفتارمان دیگران را به مذهب اهل بیت جذب كنیم. آنچه مردم را به مكتب اهل بیت دعوت می‌كند راستی و امانتداری است.

 جمعی از شیعیان هلند و آلمان كه به تاز گی مذهب تشییع را برگزیده اند با محمد تقی مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار كردند .
یكی از این افراد ضمن تشریح روند گرایش به مذهب شیعه در كشورهای اروپایی اظهار داشت: در جامعه ما(غرب) نشانه‌ای از مكتب اهل بیت (ع) وجود نداشت، ولی به بركت انقلاب اسلامی ما نام اهل بیت (ع) را شنیدیم و با تحقیق و مطالعه‌ این مذهب را برگزیده‌ایم، اكنون یكی از اركان اعتقادی ما، اعتقاد عمیق به ولایت فقیه است.
محمد تقی مصباح یزدی نیز گفت: زیارت شما عزیزان را نعمتی از جانب خدا و شكر آن را واجب می‌دانم، خوشحالم از این كه می‌بینم با تلاش‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی بركات اهل بیت در تمام دنیا گسترش یافته است.
مدرس حوزه علمیه قم افزود: اینكه كسانی با عشق به اهل بیت، امام راحل و انقلاب اسلامی تغییر مسیر، فكر و مذهب داده‌اند، نشانه فطرت حق طلب انسان است و این حقیقت برای ما این تكلیف را ایجاد می‌كند كه این روح اخلاص را خود تقویت كنیم.
وی ادامه داد: علاقه ما به ولی فقیه پرتوی از محبت ما به اهل بیت است، در واقع ولی فقیه الگویی است كه صفات و كمالات اهل بیت را نشان می‌دهد.موسسه