تبیان، دستیار زندگی
ش  شخصیت و سیره معصومین‌(ع) در شش جلد به همت مركز تحقیقات موسسه فرهنگی قدر ولایت شامل بیانات مقام معظم رهبری از سال 53 تاكنون پیرامون شخصیت، سیره و مبارزات ائمه معصومین(ع) منتشر شد. موسسه فرهنگی قدر ولایت در سال 83 بیش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شخصیت و سیره معصومین (ع) از زبان مقام معظم رهبری منتشر ش

شخصیت و سیره معصومین‌(ع) در شش جلد به همت مركز تحقیقات موسسه فرهنگی قدر ولایت شامل بیانات مقام معظم رهبری از سال 53 تاكنون پیرامون شخصیت، سیره و مبارزات ائمه معصومین(ع) منتشر شد.

موسسه فرهنگی قدر ولایت در سال 83 بیش از 26 عنوان كتاب جدید روانه بازار كرده است كه از این میان كتاب شخصیت و سیره معصومین(ع) در شش جلد پیرامون شخصیت و سیره پیامبر اكرم(ص)، حضرت فاطمه(س)، امام‌(ع) و هفت تن از ائمه ‌معصومین(ع) حاوی بیانات مقام معظم رهبری از سال 53 تاكنون پیرامون شخصیت ائمه معصومین(ع) به همت مركز تحقیقات موسسه گردآوری و تدوین شده است.
بنابراین گزارش كتاب آسیب‌ها و آفت‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه امام‌خمینی(ره)، دانشگاه و دانشجو از دیدگاه مقام معظم رهبری شامل خصوصیات مثبت و منفی جنبش‌های دانشجویی و كتاب‌های عربی شامل شخصیت امام‌خمینی، عبر من عاشورا ، قرآن كتاب الحیاه ترجمه قرآن كتاب زندگی در سال گذشته منتشر شده است.
گفتنی است پاره تن اسلام، ولایت و حكومت اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری، شخصیت و حقوق زنان در اسلام ، مردم سالاری دینی ، یك حرف از هزاران و خاطرات فقهی از امام خمینی(ره) ، تاریخ معاصر ایران از دیدگاه مقام معظم رهبری و بنیادهای كج در تاریخ نویسی معاصر ایران در 2 جلد عناوین كتاب‌های در دست انتشار از موسسه فرهنگی قدر ولایت است. منبع :شبستان