تبیان، دستیار زندگی
گز  رضا صبور مركز مجازی مهدودیت را مقدمه‌ای برای راه‌اندازی خبرگزاری مهدویت عنوان كرد و گفت: مطالب و اطلاعات این مركز توسط یكهزار و سیصد عضو اینترنتی و مشاركت مدیران برنامه به سوی ظهور تهیه می‌شود. رضا صبور، تهیه كننده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر نخستین گردهمایی مركز مجازی مهدویت از افتتاح خبرگز

رضا صبور مركز مجازی مهدودیت را مقدمه‌ای برای راه‌اندازی خبرگزاری مهدویت عنوان كرد و گفت: مطالب و اطلاعات این مركز توسط یكهزار و سیصد عضو اینترنتی و مشاركت مدیران برنامه به سوی ظهور تهیه می‌شود.

رضا صبور، تهیه كننده برنامه به سوی ظهور و دبیر نخستین گردهمایی مركز مجازی مهدویت با اشاره به استقبال مخاطبین اینترنتی از سایت ''به سوی ظهور'' گفت: این استقبال مردمی سبب شد تا مسوولین طراحی برنامه با گسترش فعالیت‌های خود این سایت را به مركز مجازی مهدویت تبدیل كنند.
صبور مركز مجازی مهدویت را پایگاهی چند منظوره دانست و خاطرنشان كرد: این مركز علاقمندان به فرهنگ مهدویت در ایران و جهان را به یك همبستگی و مشاركت عمومی در فضایی اینترنتی می‌رساند و این تجمع نیروهای مسلمان بیشتر مناسبی را برای ظهور منجر بشریت فراهم می‌آورد.
مركز مجازی مهدویت تلاشی در جهت ارتقای فرهنگ محدودیت در ایران و جهان برای تربیت نیروهای كار‌آمد و خلاق جهت زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

صبور افزود: برای گسترش فعالیت‌های مركز و اجرایی كردن اهداف آن، كمیسیونهای شش گانه‌ای طراحی شده است كه اعضای این كمیسیون‌ها از افرادی كه در نخستین گردهمایی مركز مجازی مهدویت شركت می‌كنند،‌انتخاب می‌شوند.
وی اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش‌آموزان را اعضای اصلی كمیسیون‌های شش گانه خواند و اظهار داشت: كمیسیون فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با هدف فرهنگ‌سازی انتظار از طریق ابزارهای نوین ارتباطی، كمیسیون اخبار و اطلاع‌رسانی با كمیته‌های سه‌گانه در این زمینه، كمیسیون علمی و پژوهشی با هدف تالیف و شناسایی پژوهشهای انجام شده پیرامون موضوع مهدویت و موعودگرایی و همچنین كمیسیون‌های ''ادب و هنر''، ''بین‌الملل''، ''ورزش و سرگرمی'' شش كمیسیونی هستند كه در مركز مجازی مهدویت فعالیت خواهند كرد.
گفتنی است مركز مجازی مهدویت با هدف آشنایی با فرهنگ مهدویت و ادیان الهی و حضرت ولی‌عصر (عج) از سوی برنامه به سوی ظهور به نشانی اینترنتی www.zohrooTv.com راه‌اندازی شده است.
منبع:شبستان