تبیان، دستیار زندگی
استقلال تهران پس از سپری شدن بحران های هفته های ابتدایی لیگ برتر، حالا به روزهای حساس خود نزدیک شده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای سخت منصوریان

استقلال تهران پس از سپری شدن بحران های هفته های ابتدایی لیگ برتر، حالا به روزهای حساس خود نزدیک شده است.

بخش ورزشی تبیان - رضا رستگاری

استقلال تهران

استقلال تهران به هر مشقتی که بود ، روزهای سخت اول فصل را پشت سر گذاشت و توانست با چند پیروزی خود را به تیم های بالانشین جدول رده بندی نزدیک کند.

روزهای سخت در انتظار استقلال

این تیم که روزهای ابتدایی قرعه آسان تری داشته است کم کم به روزهای سخت خود نزدیک می شود و حالا منصوریان و شاگردانش باید خودشان را آماده ٤ دیدار سخت کنند. اولین دیدار آبی پوشان از ٤ بازی سخت ، جدال با تراکتورسازی است.

طبق برنامه فعلی ، آبی ها بعد از بازی با تراکتورسازی باید در تاریخ ٢٥ آذر به مصاف پدیده مشهد بروند که تیمی محکم نشان داده است و ٣٠ آذر در جام حذفی با نفت تهران رقابت کنند که جدال با علی دایی می تواند حساسیت های زیادی برای استقلال داشته باشد. بازی با سپاهان در تاریخ ٥ دی ماه نیز آخرین دیداری است که می تواند برای استقلال مهمان در اصفهان دردسر ساز باشد .

بازی با تراکتورسازی، یک بازی فوق العاده حساس

اولین دیدار استقلال از این چهار دیدار حساس ترین آن نیز هست.  مربیانی که نزد هواداران استقلال محبوبیت خاص خودشان را دارند و طبیعی است که کری شدیدی هم بین آنها برای پیروزی در جدال رو در رو وجود داشته باشد. این رویارویی برای پرسپولیسی ها هم مهم است و طبیعی است که آنها دوست داشته باشند این بازی برنده نداشته باشد تا هر دو تیم مدعی ، امتیاز از دست بدهند.

از تقابل قلعه نویی و مهدی رحمتی هم نباید به سادگی گذشت. در بازی قبل این دو تیم اتفاقاتی بین آنها رخ داد که حتی در نتیجه بازی هم تاثیرگذار بود. باید دید این بار هم رویارویی قلعه نویی و رحمتی جنجال ساز خواهد شد یا نه، به خصوص اینکه رحمتی در چند روز اخیر با ماجرای سه جلسه محرومیتش به دلیل عکس یادگاری که در اردوی ارمنستان گرفته مواجه بوده و با این شرایط  روز جمعه درون دروازه می ایستد.

انتظار برای یک بازی پر از هیجان با وجود سرمای هوا

همه این عوامل بر هیجان این بازی خواهد افزود و از این رو انتظار می رود ورزشگاه آزادی روز جمعه پر از تماشاگر شود. هر چند هواشناسی در این روز کاهش دمای هوا و سرمای شدید را پیش بینی کرده است.

به هر حال انجام چهار بازی سنگین ظرف تقریبا دو هفته کار بسیار دشواری است که باید دید آبی ها از عهده آن برمی آیند یا خیر. تردیدی وجود ندارد که نتایج چهار دیدار اخیر و جایگاه استقلال در نیم فصل نخست تاثیر فراوانی در جایگاه منصوریان در میان هواداران استقلال خواهد داشت. بالاخره این سه دیدار نهایی در لیگ برتر مشخص می کند استقلال علیمنصور در لیگ چه کاره است و تکلیف جام حدفی نیز تا آن زمان روشن شده است.