تبیان، دستیار زندگی
د.  دیمیتری بولیاکف» فیزیک دان 22 ساله اوکراینی ضمن حضور در مسجد مرکزی شهر کیف پایتخت اوکراین و گفتن شهادتین مسلمان شد.   به گفته بولیاکف او پس از مطالعه مساله گردش زمین به دور محور خود در احادیث نبوی (ص) تصمیم به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیمیتری بولیاکف» فیزیک دان 22 ساله مسلمان شد.

دیمیتری بولیاکف» فیزیک دان 22 ساله اوکراینی ضمن حضور در مسجد مرکزی شهر کیف پایتخت اوکراین و گفتن شهادتین مسلمان شد.

به گفته بولیاکف او پس از مطالعه مساله گردش زمین به دور محور خود در احادیث نبوی (ص) تصمیم به مسلمان شدن گرفته است.
وی هفته گذشته به همراه یکی از اعضای دفتر معرفی اسلام در مرکز اسلامی به مسجد مرکزی شهر کیف آمد و پس از ادای نماز جماعت در برابر همه نماز گزاران شهادتین را گفت و مسلمان شد.
بولیاکف  گفت: راه آشنایی من با اسلام تنها راه علمی بوده است ؛ من یکی از اعضای گروه علمی فیزیک خلاء هستم که زیرنظر پروفسور نیکلای کوسینیکف یکی از دانشمندان برجسته در این رشته کار می کند.
آنها نمونه های آزمایشگاهی مختلفی را مورد بررسی قرار دادند تا به تحلیل چرایی گردش زمین به دور محور خود که یک نظریه جدید است برسند و سر انجام آن را ثابت کردند غافل از این که این نظریه در احادیث نبوی که از 1400 سال پیش به یادگار مانده و همه مسلمانان به آن اعتقاد دارند وجود دارد و این مطلب یک چیز را ثابت می کند و آن این که تنها منبع اسلام و پیامبرش می تواند آفریدگار جهان باشد.
اتحادیه جمعیت های اسلامی در اوکراین که در حال حاضر فعال ترین موسسه اسلامی این کشور است ، موسسه ای اجتماعی و غیر دولتی است که 10 جمعیت اسلامی از شهرهای مختلف اوکراین را در خود جای داده است . منبع:شیعه نیوز