تبیان، دستیار زندگی
ود نخستین شماره نشریه تخصصی دین پژوهی بزودی با رویکرد معنا و معنویت ، از سوی دفتر دفتر تهیه و تألیف معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر می شود .  مباحث نخستین شماره فصلنامه دین پژوهی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین شماره نشریه دین پژوهی بزودی منتشر می شود

نخستین شماره نشریه تخصصی دین پژوهی بزودی با رویکرد معنا و معنویت ، از سوی دفتر دفتر تهیه و تألیف معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر می شود .

مباحث نخستین شماره فصلنامه دین پژوهی  به "معنا ومعنویت" اختصاص دارد و در همین ارتباط نیز مطالب و مقالات متعددی در نشریه تخصصی دین پژوهی به چاپ خواهد رسید .

شماره اول این نشریه که پیش بینی می شود حداکثر تا سه ماه آینده روانه بازار نشر شود ، 200 تا 300 صفحه مطلب تخصصی خواهد داشت .

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ،  نشریه فوق به صورت فصلنامه منتشر می شود که علاوه بر شماره اول آن با عنوان "معنا و معنویت" که بعنوان نشریه تخصصی دین پژوهی شناخته می شود ، سه شماره دیگر نیز از این سری نشریه با اختصاص به دیگر مباحث دینی و دینداری منتشر می شود .

نشریه تخصصی دین پژوهی ، پس از انتشار توزیع عمومی داشته و امکان بهره گیری از آن برای تمام علاقمندان به مباحث دینی و مذهبی وجود خواهد داشت .

توصیف ادیان ، مباحث دینی و کلامی ، معرفت شناسی و دینداری از جمله مباحثی است که در تهیه مطالب مربوط به این نشریه مورد توجه و موضوع قرار می گیرند .

فصلنامه تخصصی دین پژوهی به صاحب امتیازی سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیر مسئولی پیمان ملازاده و سردبیری دکتر اسدی منتشر می شود . منبع :مهر