تبیان، دستیار زندگی
تا دسترسی به سیستم رایانه ای كتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب برای استفاده عموم علاقه‌مندان فراهم شد. به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كتابخانه رایانه ای تخصصی ایثار و شهادت در نمایشگاه كتا

دسترسی به سیستم رایانه ای كتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب برای استفاده عموم علاقه‌مندان فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، در نمایشگاه كتاب و مطبوعات به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیستم جستجوی رایانه‌ای بیش از 130 هزار عنوان كتاب با موضع ایثار و شهادت راه‌اندازی شد.

بنابراین گزارش، در این سیستم امكان جستجو و دسترسی به موضوعات ایثار و شهادت با محوریت «ایثار در سایر ادیان و ملل»، « كتب و تحقیقات در رابطه با ایثار و شهادت»، «امام حسین و عاشورا»، «دفاع و جهاد در اسلام و دفاع مقدس» و «كتب مرجع» وجود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند در طول ایام برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب با مراجعه به غرفه شهدای خلیج فارس (سالن C 26) از این سیستم استفاده و بهره‌برداری نمایند.