تبیان، دستیار زندگی
<table border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'> <tr> <td width='100%'>رمان «ملت عشق» نوشته الیف شافاک، سه شنبه (۱۶ آذرماه) در مرکز فرهنگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.</td> <td valign='top'><a href='http://www.ibna.ir/fa/doc/naghl
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقد و بررسی رمان «ملت عشق» در شهر کتاب

نشست هفتگی شهر کتاب با محوریت نقد و بررسی رمان «ملت عشق» نوشته الیف شافاک با ترجمه ارسلان فصیحی، سه‌شنبه (۱۶ آذرماه) در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

الیف شفق، نویسنده‌ ترکیه‌ای، این رمان را درباره مولانا و شمس تبریزی نوشته و درباره این اثر گفته است: «کائنات هم مثل ما قلبی نازنین و قلبش تپشی منظم دارد. سال‌هاست به هر جا پا گذاشته‌ام آن صدا را شنیده‌ام. هر انسانی را جواهری پنهان و امانت پروردگار دانسته‌ام و به گفته‌هایش گوش سپرده‌ام. شنیدن را دوست دارم، جمله‌ها و کلمه‌ها و حرف‌ها را ... اما چیزی که وادارم کرد این کتاب را بنویسم، سکوت محض بود.»

رمان «ملت عشق» به زندگی انسان امروز در غرب و نیز رابطه‌ شمس و مولانا در قرن هفتم اشاره دارد.

نشست هفتگی شهر کتاب از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه (۱۶ آذرماه) به نقد و بررسی رمان «ملت عشق» با ترجمه‌ ارسلان فصیحی اختصاص دارد که با حضور سنان یامان، غلامرضا خاکی، محمدرضا موحدی و ارسلان فصیحی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.
منبع:

خبرگزاری کتاب ایران

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .