تبیان، دستیار زندگی
ما آیت الله نوری همدانی در همایش تجلیل از برترین های تبلیغ بر گرم نگهداشتن جریان انقلاب بوسیله قلم و بیان كارا تاكید كردند به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رسا، آیت الله نوری همدانی طی سخنانی در این نشست با اش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله نوری همدانی: تبلیغات اسلامی باید جهت دار و هما

آیت الله نوری همدانی در همایش تجلیل از برترین های تبلیغ بر گرم نگهداشتن جریان انقلاب بوسیله قلم و بیان كارا تاكید كردند

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رسا، آیت الله نوری همدانی طی سخنانی در این نشست با اشاره به بی‌كفایتی و استبداد قاجاریه و سرسپردگی و غرب‌زدگی پهلوی و نقش روحانیت در ظلم‌ستیزی و آگاهی‌بخشی به مردم، گفتند : با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ـ ره ـ پیشرفت‌هایی كه در همه زمینه‌ها صورت گرفت كه بخش فرهنگی نظام و انقلاب نیز به حوزه برمی‌گردد.

ایشان افزودند: همه و همه باید برای گرم نگه داشتن تنور انقلاب، با قلم و بیان بسیج شویم و دولت هم باید به وضعیت معیشت مردم توجه كند، چرا كه مسؤولیت معیشت مردم، با دولت است و افزایش قیمت نفت باید در زندگی آنها ملموس باشد. الآن چند سال است كه 30 درصد مردم در انتخابات شركت نمی‌كنند، از این معلوم می‌شود كه گروهی دلسرد شده‌اند و یا قول‌هایی به مردم داده‌ایم كه عمل نشده است . لذا باید همه برای خدمت به مردم بسیج شوند.

آیت الله نوری همدانی سپس بر ضرورت جهت‌دار و هماهنگ‌ بودن تبلیغات تأكید كردند و جهات مهم تبلیغ را این گونه برشمردند: معرفی امام ـ ره ـ و افكار و اندیشه‌های ایشان، دستاوردهای انقلاب، تبیین انواع حكومت‌ها و مزیت حكومت ولایت فقیه، شرح استكبار، سلطه‌گری، گناه بودن سلطه‌پذیری و موالات با دشمنان، تأكید بر عزت مسلمین، تبیین علل انحطاط مسلمانان، بسط فرهنگ شهادت‌طلبی و جهاد، معرفی چهره سیاسی اسلام ناب و دموكراسی اسلامی، تاریخ مشروطه و دشمن‌شناسی، جواب به شبهات مكاتب دیگر، تشریح بحث آخر‌الزمان و فتنه‌های آن، تلاش برای در رفع مشكلات معیشتی مردم، سعی در تتابع قول و فعل علما، تبیین كید‌های یهود، جریان نفاق و فراماسون‌ها، تشویق مردم به حضور در صحنه‌ها، تجلیل از شهدا و امر به معروف و نهی از منكر.
ایشان در پایان با انتقاد از بیان مطالب شرك‌آلود كه از سوی برخی مداحان القاء می‌شود، خواستار مبارزه با این جریانات شدند.