تبیان، دستیار زندگی
مد اولین همایش نكوداشت برترین های تبلیغ روز پنجشنبه در مدرسه دارالشفا قم برگزار شد. آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در این همایش توجه به شرایط زمان را وظیفه مبلغان دانست وبا اشاره به مسئولیت سنگین طلاب حوزه علمیه در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین همایش نكوداشت برترین های تبلیغ روز پنجشنبه در مد

اولین همایش نكوداشت برترین های تبلیغ روز پنجشنبه در مدرسه دارالشفا قم برگزار شد.
آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در این همایش توجه به شرایط زمان را وظیفه مبلغان دانست وبا اشاره به مسئولیت سنگین طلاب حوزه علمیه در فرهنگ سازی جامعه گفت : منبری ها باید با آگاهی از شرایط زمان مردم را از مسائل جهان اسلام آگاه كنند. چرا كه امروز نفاق . كفر و صهیونیست به جنگ اسلام آمده اند.
آیت الله نوری همدانی از مبلغان خواست در خطابه های خود اهداف انقلاب و امام را به مردم بگویند و مردم را با علل تضعیف مسلمانان آشنا كنند.
در این همایش مدیر حوزه علمیه قم با بیان ارزش كار مبلغان در حوزه دین گفت : اسلام با خطابه پیوندی ناگسستنی دارد چرا كه فلسفه , ود ین را می توان به وسیله هنر خطابه تقویت كرد. حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشمی حسینی بوشهری افزود : خطابه مولود حادثه عاشورا است و خطبا باید مرثیه سرایی را نخستین رسالت خود بدانند.
وی امر به معروف و نهی از منكر را از وظایف مهم خطبا عنوان كرد و گفت : باید از فرصت ها برای تبلیغ دین بهره برد.
به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی ؛ حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم در این مراسم با اشاره به مشكلات عرصه تبلیغ برنامه ریزی جهت رفع كمبودها و كاستی ها را خواستار شد.
شایان ذكر است كه این همایش از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم , سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیما برگزار شد.