تبیان، دستیار زندگی
دبیر یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران گفت: این رویداد هنری در سه بخش کارتون موضوعی با محور «ایمنی و امنیت»، کارتون آزاد و کاریکاتور چهره با محور افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار و سیاستمدار برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاریکاتور تهران با موضوع «ایمنی و امنیت»

دبیر یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران گفت: این رویداد هنری در سه بخش  کارتون موضوعی با محور «ایمنی و امنیت»، کارتون آزاد و کاریکاتور چهره با محور افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار و سیاستمدار برگزار می شود.

بخش هنری تبیان

 کاریکاتور تهران با موضوع «ایمنی و امنیت»

سیدمسعود شجاعی طباطبایی  در خصوص برگزاری یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران اظهار داشت: این رویداد هنری در سه بخش  کارتون موضوعی با محور «ایمنی و امنیت»، کارتون با موضوع آزاد و کاریکاتور چهره با محور افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار، سیاستمدار و ... برگزار می شود.

وی با اشاره به جوایز مسابقه، گفت: یک جایزه بزرگ به بخش موضوعی یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران به مبلغ 8000 دلار به همراه تندیس و لوح تقدیر اختصاص دارد؛ ضمن اینکه به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 2000 دلار، 1500 دلار و 1000 دلار به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا می شود.

یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران  یادآور شد: در این فراخوان آثاری به صورت دستی اجرا شده است، باید از طریق پست به آدرس تهران، خیابان شریعتی، تقاطع همت، خیابان شهید گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن، پلاک 44 ، خانه کاریکاتور ایران ارسال شود. ضمن اینکه شرکت کنندگان آثار دیجیتال را به info@irancartoon.com ارسال کنند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا 31 فروردین ماه 1396 خواهد بود و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با شماره 22868600 تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، پوستر یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران اثر «سیدحسن موسی زاده» در فضای مجازی رونمایی شد.


منبع: فارس