تبیان، دستیار زندگی
ا حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی بیان داشتند: صداوسیما‌ی جمهوری اسلامی ایران باید علامت مذهب تشیع باشد. به گزارش مهر، آیت‌الله میرزاجواد تبریزی در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم ضمن ابراز تأسف از بیان برخی مطالب از طر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ائمه وسیله‌ای هستند که از خدا چیزی بخواهند نه این‌که ا

حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی بیان داشتند: صداوسیما‌ی جمهوری اسلامی ایران باید علامت مذهب تشیع باشد.
به گزارش مهر، آیت‌الله میرزاجواد تبریزی در پایان درس خارج فقه خود در مسجد اعظم ضمن ابراز تأسف از بیان برخی مطالب از طریق صداوسیما‌ تصریح کرد: صداوسیما‌ باید علامت شیعه باشد تا برخی اشخاص در ممالک مختلف دنیا نگویند اینها غالی هستند.

وی گفت: برخی معممین که تعداد آنها بسیار کم است به منبر می‌روند و سخنان و مطالبی می‌گویند که علمیتی ندارد، خیال هم می‌کنند که به مردم و تشیع خدمت می‌کنند و تبلیغ شریعت می‌کنند در حالی که تبلیغ شریعت این نیست.
آیت‌الله میرزا جواد تبریزی خاطرنشان کرد: در روز وفات امام حسن عسکری(ع) کسی بالای منبر می‌گفت که بعد از شهادت امام حسن عسکری(ع) امور به دست امام زمان(عج) افتاد و برای مثال از ایشان سؤال می‌شود باران بیاید یا نیاید.

وی تأکید کرد: ائمه وسیله‌ای هستند که از خدا چیزی بخواهند نه این‌که امور دست اینها باشد، این حرف، تفویض است.
این مرجع تقلید در پایان گفت: متأسفانه کار به جایی رسیده که در مملکت اسلامی و در پایتخت تشیع کسی به منبر می‌رود و این گونه حرف می‌زند، باید این افراد هرچه سریعتر ارشاد و راهنمایی شوند.