تبیان، دستیار زندگی
ا سیدمحمد خاتمی رئیس جمهوری روز پنجشنبه به مناسبت درخشش جوانان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی اختراعات و فن آوری های نوین در سوییس , پیام تبریكی به مردم ایران و خانواده های این جوانان صادر كردند. به گزارش دفتر امور رسانه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام ریاست محترم جمهوری به مناسبت موفقیت جوانان در مسا

سیدمحمد خاتمی رئیس جمهوری روز پنجشنبه به مناسبت درخشش جوانان در سی و سومین نمایشگاه بین المللی اختراعات و فن آوری های نوین در سوییس , پیام تبریكی به مردم ایران و خانواده های این جوانان صادر كردند.
به گزارش دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری , متن پیام رئیس جمهوری به شرح زیر است :
بسمه تعالی
درخشش افتخار آمیز جوانان عزیز در سی و سومین نمایشگاه بین المللی اختراعات و فناوری های نوین در كشور سوییس و كسب مقام نخست و دریافت 47 مدال و جایزه ویژه در میان كشورهای جهان را به مردم شریف ایران , خانواده های تلاشگر آنان و همكاران خود در دولت تبریك عرض می كنم و صمیمانه از تلاش و كوشش جوانان شركت كننده در این نمایشگاه قدردانی می نمایم .
جوانان سرمایه های ارزشمند و ظرفیت كم نظیری برای توسعه و پیشرفت میهن اسلامی هستند كه هرگاه فرصت حضور و مشاركت برای آنان فراهم گردد , افتخارات و حماسه های بزرگی برای سربلندی كشور و انقلاب به همراه خواهند داشت .
امید است اهتمام به امور جوانان و نیازهای آنان و بسترسازی برای رشد و موفقیت بیش از پیش آنان مورد توجه ویژه دست اندكاران امور جوانان كشور قرار گیرد.
سیدمحمد خاتمی
رئیس جمهوری اسلامی ایران