تبیان، دستیار زندگی
سط نمازگزاران جمعه سراسر كشور روز گذشته پس از برگزاری مراسم عبادی ـ سیاسی نمازجمعه با فریادهای خروشان خود علیه آمریكا , انگلیس و رژیم اشغالگر قدس , تحركات اخیر رژیم صهیونیستی را محكوم كردند. تظاهركنندگان سراسر كشور كه به دع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تظاهرات مردم ایران در محكومیت هتك حرمت مسجدالاقصی توسط

نمازگزاران جمعه سراسر كشور روز گذشته پس از برگزاری مراسم عبادی ـ سیاسی نمازجمعه با فریادهای خروشان خود علیه آمریكا , انگلیس و رژیم اشغالگر قدس , تحركات اخیر رژیم صهیونیستی را محكوم كردند.
تظاهركنندگان سراسر كشور كه به دعوت جمعیت دفاع از ملت فلسطین در این اجتماع شركت كرده بودند , تاكید نمودند هتك حرمت مسجدالاقصی بی پاسخ نمی ماند و آماده دفاع از قبله اول مسلمین خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ما , جمع كثیری از نمازگزاران تهرانی نیز با برپایی تظاهرات ازدانشگاه تهران تا مقابل سفارت فلسطین ضمن انتقاد از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین , سكوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر ددمنشی های صهیونیست ها را خیانت به بشریت قلمداد كردند.
در بخشی از قطعنامه پایانی این تظاهرات مردمی كه در خاتمه این مراسم قرائت شد , آمده است : كشورهای اسلامی و سازمان كنفرانس اسلامی باید در برابر سیاست های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در خاورمیانه واكنش موثری از خود نشان دهند و در مقابل این جنایات سكوت نكنند.
تظاهركنندگان تهرانی , آمریكا و انگلیس را عامل بی ثباتی و جنگ افروزی در خاورمیانه دانستند و خواستار اتحاد جهان اسلام در برابر كینه نوزی دشمنان شدند.
تظاهرات اعتراض آمیز نمازگزاران تهرانی پس از اعلام حمایت از قیام مردمی انتفاضه و همبستگی با جوانان شهادت طلب فلسطینی پایان یافت .