تبیان، دستیار زندگی
ای حجت الاسلام خرسند در مراسم عزاداری دهه آخر صفر در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: اختلاف نظر میان نیروهای‌ اصول‌گرا در این مرحله از انتخابات ریاست‌جمهوری طبیعی است و در نهایت به یك نامزد واحد خواهند رسید و به حول و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی: اصول‌گرایان در نهای

حجت الاسلام خرسند در مراسم عزاداری دهه آخر صفر در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: اختلاف نظر میان نیروهای‌ اصول‌گرا در این مرحله از انتخابات ریاست‌جمهوری طبیعی است و در نهایت به یك نامزد واحد خواهند رسید و به حول و قوه الهی پیروز انتخابات خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا، حجت الاسلام خرسند در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، اختلاف نظر میان نیروهای اصول‌‌گرا را طبیعی دانست و گفت: اصول‌گرایان در نهایت به یك نامزد واحد خواهند رسید و به حول و قوه الهی پیروز انتخابات خواهند بود، ولی ‌نباید دچار غرور شوند. آنها باید از اجتهاد شخصی و تك‌روی پرهیز كرده، به صورت منسجم حركت كنند. وی افزود: ‌شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی با توجه به تجربیات خود در انتخابات گذشته بهترین مركز برای انسجام اصول‌گرایان است.
عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره خصوصیات رییس‌جمهور گفت: رییس‌جمهور باید به اسلام و حكومت دینی و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد. رییس‌جمهور باید اولویت‌های جامعه را درك كند و به دور از شعار به دنبال حل مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
وی با اشاره به تاریخچه ولایت فقیه اظهار داشت: با استناد به آیات قرآن كریم، ولایت استمرار نبوت است و از این رو همان طور كه پیامبر ـ ص ـ از طرف خدا مبعوث می‌شود، امام نیز از طرف خدا به مردم معرفی می‌شود. وی افزود: دشمنی با ولایت و امامت مخصوص زمان خاصی نیست بلكه ریشه در صدر اسلام دارد و تا به امروز نیز ادامه یافته است. از این رو با ملاحظه این 25 سال بعد از پیروزی انقلاب می‌بینید بیشترین تهاجم فرهنگی به ارزش‌ها و مقدسات و در رأس آنها مسئله ولایت فقیه شده است. متأسفانه بعد از دوم خرداد سال 76 و با بودجه‌های دولتی و امكانات بیت‌‌المال تهاجماتی برضد مقدسات، ولایت امیر‌المؤمنین ـ ع ـ و مسئله ولایت فقیه انجام دادند.
حجت الاسلام خرسند در ادامه با انتقاد از گرانی‌های ایام عید نوروز و عدم نظارت دولت گفت: بی‌تدبیری دولت و قوه مجریه باعث شد شیرینی تثبیت قیمت‌ها كه مجلس تصویب كرد، در كام مردم تلخ شود. نمی‌شود گفت اتفاقی بوده است. این امر بوی تَعمد می‌دهد و چیز عادی نبوده است، لذا دولت باید از مردم به واسطه این گرانی‌ها عذرخواهی و آن را جبران كند.