تبیان، دستیار زندگی
ده به منظور بررسی آخرین وضعیت نقاط آسیب دیده زرند روز گذشته هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری عازم مناطق آسیب دیده این شهرستان شد. این هیئت قبل از عزیمت به مناطق زلزله زده این شهرستان از جمله روستاهای حتكن و داهووییه كه در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زده

به منظور بررسی آخرین وضعیت نقاط آسیب دیده زرند روز گذشته هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری عازم مناطق آسیب دیده این شهرستان شد.

این هیئت قبل از عزیمت به مناطق زلزله زده این شهرستان از جمله روستاهای حتكن و داهووییه كه در جریان زلزله بیش از نقاط دیگر تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند با مسئولان اجرایی این منطقه به گفت وگو پرداختند.
در این گفت وگو فرماندار و تنی چند از مسئولان ذی ربط گزارشی از میزان خسارات وارده به بخش های مختلف و مشكلات پیش رو به هیئت مذكور ارایه كردند.
گفتنی است اواسط هفته گذشته بازماندگان و اعضای شورای اسلامی روستای ویران شده حتكن طی نامه ای جهت رفع مشكلات و تسریع در علمیات آواربرداری این منطقه از مقام معظم رهبری استمداد طلبیدند.
اعضای شورای اسلامی این منطقه مدعی شده بودند كه پس از گذشت حدود 40 روز از وقوع حادثه زلزله در این منطقه هنوز هیچ اقدامی تاكنون در جهت آواربرداری صورت نگرفته است .
گفتنی است چهارم اسفندماه سال 83 زلزله ای به قدرت 6,4 در مقیاس ریشتر شهرستان زرند در استان كرمان را لرزاند.
بنا به اظهارنظر مسئولان امر این زلزله 612 قربانی و صدها مجروح و مصدوم برجای گذاشت .

منبع : روزنامه جمهوری اسلامی