تبیان، دستیار زندگی
شد مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله سید مهدی عبادی، امام جمعه فقید مشهد، روز چهارشنبه در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا به نقل از ایرنا، نماینده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیین چهلمین روز درگذشت امام جمعه مشهد برگزار شد

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله سید مهدی عبادی، امام جمعه فقید مشهد، روز چهارشنبه در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا به نقل از ایرنا، نماینده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: مرحوم آیت الله عبادی خود را به معنای واقعی وقف خدمت به مردم كرده بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی افزود: مجموع خصوصیات بارز و ارزنده مرحوم عبادی از وی چهره‌ای دوست‌داشتنی نزد مردم و مسؤولان ساخت و باعث شد اقشار مختلف مردم به طور باشكوه در تشییع جنازه آن مرحوم شركت كنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم و مسؤولان با حضور چشمگیر خود در آیین تشییع جنازه باشكوه امام جمعه فقید مشهد به نحو مطلوب از مقام شامخ روحانیت تجلیل كردند.
وی افزود: مرحوم عبادی بر این باور بود كه باید با تمام توان از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به عنوان شجره‌ای طیبه پاسداری كنیم.
آیت الله سید مهدی عبادی، امام جمعه فقید مشهد و نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند‌ماه سال گذشته بر اثر عارضه قلبی در سن 69 سالگی دارفانی را وداع گفت.