تبیان، دستیار زندگی
مد حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی را به عنوان امام جمعه شهر مقدس مشهد منصوب کردند. به گزارش خبرگزاری "مهر"، در حکم مقام معظم رهبری آمده است: بسم الله ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رهبر معظم انقلاب اسلام، حجة الاسلام و المسلمین سد احمد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی را به عنوان امام جمعه شهر مقدس مشهد منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری "مهر"، در حکم مقام معظم رهبری آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تکریم یاد امام جمعه فقید مشهد مرحوم حجت الاسلام عبادی و قدردانی از خدمات و دعا برای علو درجات آن روحانی عالیقدر، جنابعالی را که مزین به زیور علم و مفتخر به مجاهدت در عرصه فرهنگ و برخوردار از زبان گویا و نافذ در صحنه های دینی و آموزشی می باشید، به امامت جمعه شهر مقدس مشهد و در جوار آستان حضرت ابی الحسن الرضا علیه آلاف التحیه والثنا منصوب می کنم.

شهر شهادت با مردمی مومن و انقلابی و مهربان و پرافتخار و با حوزه علمیه ای کهن و غنی و ریشه دار و با جامعه دانشگاهی گسترده و روشنفکر و فعال و با میلیونها زائر پرشور و مشتاق، و برتر از همه، با آستان بلند رضوی که قبله دل های مومنان در همه اقطار است، شهری یگانه و استثنایی به شمار می رود و شما که یادگار یکی از برجسته ترین خاندان های علمی این شهر مقدس می باشید، با این انتصاب، در جایگاه شایسته خود قرار گرفته اید.

اکنون در برابر جنابعالی، عرصه وسیعی از تلاش دینی و علمی و اجتماعی و سیاسی قرار دارد و امید است با توفیق و تایید الهی و در پرتو توجهات حضرت بقیه الله روحی فداه، هدایت های مخلصانه شما، منشاء برکات و مایه نشر ایمان و آگاهی و معنویت باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه ای
17 فروردین ماه 1384