تبیان، دستیار زندگی
حی و جسمی قرار دارند آمادگی انجام شده از نفرات تیم ملی در آخرین روزهای اردو، نشان دهنده سیرصعودی آنها از لحاظ بدنی و روحی است . محسن فرح وشی مربی تیم ملی كشتی بزرگسالان كشورمان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی نیویورك در ادا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرح وشی: بچه ها در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارند


آمادگی انجام شده از نفرات تیم ملی در آخرین روزهای اردو، نشان دهنده سیرصعودی آنها از لحاظ بدنی و روحی است . محسن فرح وشی مربی تیم ملی كشتی بزرگسالان كشورمان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی نیویورك در ادامه مطلب فوق گفت: تمامی بچه ها از لحاظ آمادگی در وضعیت مطلوبی به سر می برند و من مشكل خاصی در نفرات تیم از لحاظ روحی و فیزیكی مشاهده نمی كنم.

وی در مورد تمرینات آخر تیم كشورمان اضافه كرد: امروز و فردا آخرین تمرینات بچه ها به صورت تمرینات انفجاری، سبك و همچنین مرور فن در سالن كشتی آكادمی ملی المپیك انجام می شود.

فرح وشی در ادامه ، به روز اعزام تیم اشاره كرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته روز دوشنبه 17شهریور ساعت 5 صبح، تهران را به مقصد استامبول ترك خواهیم كرد تا بتوانیم شب سه شنبه در نیویورك حاضر باشیم.

وی آخرین وضعیت تیم كشورمان در روزهای باقی مانده را خوب ارزیابی كرد و گفت: اصلانی و طلایی در وضعیت خوبی از لحاظ روحی و جسمی به سر می برند، البته با كمی اضافه وزن كه در این اوزان ، طبیعی به نظر می رسد. ضمنا طلایی طی روزهای قبل دچار اسپاسم در ناحیه كمر خود شده بود كه خوشبختانه این مشكل برطرف شد و همچنین خدایی، دبیر و رضایی نیز از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردار هستند . حبیبی نیز در چند روز گذشته علایمی از سرماخوردگی داشت كه از نظر پزشك تیم ، این مشكل نیز حل شده است.

مربی تیم ملی كشتی كشورمان در پایان افزود: حیدری در حدود 5 كیلو اضافه وزن داشت كه هم اكنون در مرحله چربی سوزی قرار دارد واین اضافه وزن رو به كاهش است. البته این مقدار اضافه وزن در كشتی گیران سنگین وزن بسیار طبیعی است.