تبیان، دستیار زندگی
ین مسؤول واحد مصاحبه كمیته علمی كنگره علامه شرف‌الدین اعلام كرد: تاكنون بیش از 25 گفت‌وگوی علمی با صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه برای بررسی ابعاد شخصیتی علامه شرف‌الدین در واحد مصاحبه‌های علمی كنگره بزر‌گ‌داشت علامه شرف‌الدین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی ابعاد شخصیت علامه شرف الدین

مسؤول واحد مصاحبه كمیته علمی كنگره علامه شرف‌الدین اعلام كرد: تاكنون بیش از 25 گفت‌وگوی علمی با صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه برای بررسی ابعاد شخصیتی علامه شرف‌الدین در واحد مصاحبه‌های علمی كنگره بزر‌گ‌داشت علامه شرف‌الدین انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانیرسا
وی در بیان موضوعات این مصاحبه‌ها گفت: تبارشناسی، وحدت امت اسلامی از دیدگاه علامه شرف‌الدین، ویژگی‌های مبارزاتی و ابعاد علمی، فقهی و اخلاقی ایشان، ‌روش علامه شرف‌الدین در شناخت و معرفی بدعت‌ها، شبهه‌شناسی و پاسخ به آنها، ویژگی‌های آثار، مسافرت‌های علامه شرف‌الدین، آسیب‌ها و آفات مربوط به مباحث تقریب و نیز فعالیت‌های اجتماعی ایشان از مهم‌ترین موضوعاتی است كه در این گفت‌‌وگوها به آنها پرد‌اخته شده است.
مسؤول واحد مصاحبه علمی این كنگره ادامه داد: ویرایش محتوایی این گفت‌وگوها به پایان رسیده و اكنون در مرحله ویرایش ادبی است. وی در پایان اظهار امیدواری كرد كه انتشارات كنگره مجموعه مصاحبه‌ها را به زودی منتشر كند.