تبیان، دستیار زندگی
ین رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران در رأس یك هیأت بلند‌پایه وارد منامه پایتخت بحرین شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ‌حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بحرین

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران در رأس یك هیأت بلند‌پایه وارد منامه پایتخت بحرین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ‌حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، رییس این سازمان هنگام ورود به منامه مورد استقبال شیخ عبدالله راسد آل خلیفه، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور اسلامی و دكتر محمدعلی الستری، وزیر دادگستری و جمعی از معاونان وزراء و علمای شیعه و سنی و شماری از اساتید دانشگاه و ائمة جماعات مساجد این كشور قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین عراقی در فرودگاه منامه در خصوص اهمیت گسترش روابط فرهنگی بین دو كشور سخنانی ایراد كرد. طرف بحرینی نیز بر گسترش این گونه ارتباطات و مراودات و تعاملات فرهنگی تأكید كرد.
در حاشیة این سفر یكی از نمایندگان مجلس بحرین با حضور در محل اقامت رییس سازمان و در جمع شماری از علماء‌ به بحث و تبادل نظر در خصوص اهمیت گسترش و تحكیم روابط فرهنگی پرداخت.
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و هیأت همراه در این سفر چهار روزه علاوه بر دیدار با پادشاه، ولیعهد، وزیر امور خارجه، وزیر فرهنگ، وزیر دادگستری بحرین، از مؤسسات مذهبی، فرهنگی و سیاحتی و دانشگاهی این كشور دیدار خواهد داشت و در اجتماعات مردمی حضور خواهد داشت.