تبیان، دستیار زندگی
لا آیت الله موسوى اردبیلى روز یکشنبه در دیدار رییس و مسوولان خبرگزارى جمهورىاسلامى استان قم از طرح دایم افراد كم سواد به عنوان كارشناس مسایل اسلامی در رسانه ها انتقاد كرد . به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی آیت الله موسوى ار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد از طرح افراد كم سواد به عنوان كارشناس مسایل اسلا

آیت الله موسوى اردبیلى روز یکشنبه در دیدار رییس و مسوولان خبرگزارى جمهورىاسلامى استان قم از طرح دایم افراد كم سواد به عنوان كارشناس مسایل اسلامی در رسانه ها انتقاد كرد .

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی آیت الله موسوى اردبیلى روز یکشنبه در دیدار رییس و مسوولان خبرگزارى جمهورىاسلامى استان قم گفتند : اخبار حوزه و مراکز علمى تحقیقاتى قم باید به نحو مطلوب براى مشتاقان انعکاس یابد. ایشان افزودند : در حوزه علمیه و بیوت علما اخبار زیادى وجود دارد که سازمان خبرگزارى جمهورى اسلامى به عنوان رسانه ملى مى تواند در ارسال این اخبار براى رسانه هاى داخلى و مشتاقان خارجى نقش مهمى ایفاء کند.
ایشان با انتقاد از وجود تضاد در برخى رسانه هاى عمومى گفتند : متاسفانه برخى رسانه ها دچار افراط و تفریط شده اند زیرا از یک طرف دائم برخى افراد کم سواد را به عنوان کارشناس مسایل اسلامى معرفى و از طرف دیگر افرادى با ظاهر ناشایست را نشان مى دهند.
آیت الله موسوى اردبیلى افزودند : این روند باعث شده است برخى افراد که شناخت کافى از اهداف متعالى نظام جمهورى اسلامى ندارند این کشور را مرکز تضاد بدانند.
دراین دیدار سید حسین قدسى رییس ایرنا مرکز قم گزارشى از برنامه هاى این سازمان در پوشش اخبار و رویدادهاى قم به عنوان ام القراى جهان اسلام را ارائه کرد.
وى گفت : روزانه ده ها خبر و گزارش از مراکز علمى و تحقیقاتى و بیوت حضرات آیات عظام از خروجى ایرنا به سراسر جهان مخابره مى شود.
منبع : رسا