تبیان، دستیار زندگی
‌ه آیت الله میرزا جواد تبریزی در دیدار مدیر كل صدا و سیما مركز قم و اعضای ستاد همایش احیاگران فرهنگ حسینی خواستار استفاده صدا و سیما از ظرفیت‌های حوزه علمیه قم شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا به نقل از دبیرخانه همایش ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی : صدا و سیما از ظرفیت‌ه

آیت الله میرزا جواد تبریزی در دیدار مدیر كل صدا و سیما مركز قم و اعضای ستاد همایش احیاگران فرهنگ حسینی خواستار استفاده صدا و سیما از ظرفیت‌های حوزه علمیه قم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسا به نقل از دبیرخانه همایش احیاگران فرهنگ حسینی، آیت الله میرزا جواد تبریزی با بیان مظلومیت امام حسین ـ ع ـ تأكید كردند: باید از وجود حوزه علمیه قم، علما و بزرگان در قم نهایت بهره را گرفت و با اثبات حقانیت شیعه به مردم دنیا یادآوری كرد كه حضرت امام حسین ـ ع ـ چه خدمت بزرگی برای جهان بشریت انجام داده‌اند.
آیت الله تبریزی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های مذهبی صدا و سیما و برگزاری این همایش اظهار داشتند: صدا و سیما باید با استفاده از امكانات خوبی كه در اختیار دارد، با حفظ حرمت قم در خدمت اهل بیت ـ ع ـ باشد كه خدمت به رسالت پیامبر اكرم ـ ص ـ است.
ایشان ادامه دادند: من دعا می‌كنم كه شما در این كار پرمسؤولیت و معنوی موفق و ان شاء الله در پیشگاه خداوند رو سفید باشید.
در ابتدای این دیدار محمدی‌نیا، مدیر كل صدا و سیمای مركز قم گزارشی از عملكرد صدا و سیما و دبیرخانه همایش احیاگران حسینی ارائه كرد.

منبع : رسا