تبیان، دستیار زندگی
ند آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از مردم قم شركت در انتخابات را پاسداری از انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: با انتخاب فردی كه دلسوز اسلام و انقلاب باشد، می‌توانیم در رفع فقر و فساد تلاش و این انقلاب را تا زمان ظهور حضرت و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنان اسلام در كمین ما هستند

آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از مردم قم شركت در انتخابات را پاسداری از انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: با انتخاب فردی كه دلسوز اسلام و انقلاب باشد، می‌توانیم در رفع فقر و فساد تلاش و این انقلاب را تا زمان ظهور حضرت ولی عصر ـ عج ـ حفظ كنیم.
آیت الله نوری همدانی در جمع گروهی از مردم گفتند
ایشان از تشدید دشمنی دشمنان اسلام تا زمان ظهور حضرت به عنوان دومین جریان یاد كردند و افزودند: كسانی كه از اسلام سیلی خورده‌اند با شدت بیشتری به دشمنی خواهند پرداخت.
ایشان با اشاره به مخالفت امریكا با استفاده ایران از انرژی هسته‌ای گفتند: این به دلیل مخالفت آنها با اسلام است، آنها می‌ترسند اسلام قدرتمند شود. آنان به غارت‌گری و سلطه عادت كرده‌اند وقتی می‌بینند كه این سلطه كم شده و اسلام پیش‌روی كرده است احساس خطر می‌كنند.
ایشان مخالفت فرانسه با حجاب را هم جزئی از این دشمنی‌ها دانستند و ادامه دادند: این دو جریان تا زمان ظهور حضرت در برابر هم هستند و با هم مبارزه می‌كنند و شاهد این مطلب اخباری است كه ما از آخر‌‌الزمان در اختیار داریم.
آیت الله نوری همدانی با تأكید بر روشن بودن راه انقلاب گفتند: راه ما راه امام، راه اسلام و راه حق است.
ایشان با اشاره به این كه قبل از انقلاب ایران دچار استبداد و استكبار بود گفتند: سلاطینی در این كشور حكومت می‌كردند كه جز خودكامگی و عیاشی‌گری كار دیگری نمی‌كردند و این موجب فقر فرهنگی و مالی مردم و جهل و بی‌سوادی آنها می‌شد و اسلام و انقلاب مردم را از این مشكلات نجات داد.
ایشان در ادامه افزودند: وظیفه ماست كه انقلاب و ارزش‌های آن را حفظ كنیم و در حفظ آن تأثیرگذار باشیم و از امر به معروف و نهی از منكر غافل نباشیم.
آیت الله نوری همدانی انتخابات را از موارد تأثیرگذار در حفظ انقلاب دانستند و افزودند: می‌توانیم با شركت در انتخابات و انتخاب فردی كه دلسوز اسلام و انقلاب باشد و در رفع فقر و فسد تلاش كنیم و این انقلاب را تا زمان حضور حضرت مهدی ـ عج ـ حفظ كنیم.
ایشان در پایان خطاب به حاضرین توصیه كردند: نماز اول وقت را فراموش نكنید و روز خود را با خواندن قرآن شروع كنید و بدانید كه عاملی در خودسازی برتر از سحرخیزی نیست. ایشان همچنین توصیه كردند كه به یاد امام زمان باشید و بدانید كه همه بركات از فیض وجود ایشان است.
حاضرین بعد از جلسه نماز ظهر و عصر خود را به امامت آیت الله نوری همدانی اقامه كردند.