تبیان، دستیار زندگی
گروه تروریستی داعش مخالفان خود اعم از مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان را به بدترین روش به قتل می رساند تا ضمن به نمایش گذاشتن قدرت پوشالی خود ؛ زهر چشمی از مخالفانش بگیرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : آزاده مرنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنایات جدید داعش (18+) /فیلم نوشت

"گروه تروریستی داعش" مخالفان خود اعم از مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان را به بدترین روش به قتل می رساند تا ضمن به نمایش گذاشتن قدرت پوشالی خود ؛ زهر چشمی از مخالفانش بگیرد.

آزاده مرنی -بخش سیاست تبیان

داعش، اخبار داعش، نظامی، گروه تروریستی داعش، جنایات داعش، فیلم، عکس، رسانه، کشتار جمعی، آخرین اخبار

"گروه تکفیری داعش" که خود را "دولت اسلامی" می نامد ؛ یکی از گروه های تروریستی جهان است که در کشتار وحشیانه و بی رحمانه ی انسان ها همتا ندارد. این گروه تروریستی در ابداع انواع روش های کشتار دسته جمعی و انفرادی پیشتاز بوده و همین مهم دلیل آشکار بر غیراسلامی بودن آن دارد.
در واقع "گروه تروریستی داعش" مخالفان خود اعم از مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان را به بدترین روش به قتل می رساند تا ضمن به نمایش گذاشتن قدرت پوشالی خود ؛ زهر چشمی از مخالفانش بگیرد.

داعش با به تصویر کشاندن ادوات جنایات خود همچون ؛ اره برقی ، کابل فشار قوی برق ، انواع سلاح های سرد و گرم و ... بر میزان تاثیرگذاری جنایات وحشیانه ی خود می افزاید.

چرایی فیلم برداری از جنایات؟

داعش در تمامی جنایات خود، یک تیم رسانه ای آماده در صحنه دارد تا ضمن ضبط و ثبت زوایای مختلف این لحظات وحشیانه و انتشار آنها در فضای مجازی ، از این فیلم ها و تصاویر در راستای تحت تاثیر قرار دادن جهانیان استفاده نماید.
این گروه تروریستی با واکاوی ابعاد مختلف رسانه ها و همچنین ارکان تاثیرگذاری آن ها ، سعی دارد تا با استفاده از انواع روش های کشتار ، در کنار یک سخنرانی کوتاه توسط لیدر و همچنین حرکات نمایشی اعدام کنندگان ، هجمه ای عظیم و غیر قابل فرار را به ذهن مخاطب وارد آورد. این جریان ، روشی زیرکانه در جذب افرادی است که با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم می کنند. به عبارت دیگر چنین اشخاصی با تماشای این قبیل تصاویر ، محلی را برای تخلیه یروحی و روانی خود یافته و به سهولت و به دور از دلیلی قانع کننده ، جذب این گروه تروریستی می شوند.
از دیگر سو، گروه داعش با به تصویر کشاندن ادوات جنایات خود همچون ؛ اره برقی ، کابل فشار قوی برق ، انواع سلاح های سرد و گرم و ... تلاش می کند تا با ایجاد رعب و وحشت حاصل از تماشای این ابزار؛ بر میزان تاثیرگذاری جنایات وحشیانه ی خود بیافزاید.

گوشه ای از جنایات داعش (فیلم)

روشهای جدید جنایات داعش(18+)