تبیان، دستیار زندگی
سی به گزارش دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، این دانشگاه برای رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و كلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی و حقوق در مقطع كارشناسی و همچنین رشته‌‌های علوم قرآنی و حدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی

به گزارش دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، این دانشگاه برای رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و كلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی و حقوق در مقطع كارشناسی و همچنین رشته‌‌های علوم قرآنی و حدیث فلسفه و كلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل و فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع كارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
دفتر روابط عمومی این دانشگاه اعلام كرد: برادران علاقه‌مند به تحصیل در این دانشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون اردیبهشت‌ماه سال آینده، دفترچه آزمون را از ادارات مركزی پست سراسر كشور از تاریخ 5 بهمن لغایت هشتم اسفند‌ماه سال جاری دریافت كنند.
لازم به ذكر است دانشگاه علوم اسلامی رضوی در جوار مضجع منور ثامن‌الائمه، علی بن موسی الرضا ـ ع ـ در مشهد مقدس واقع است و دانشجویان آن ضمن استفاده از امكانات مناسب و تحصیلات رایگان، مدرك رسمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری را دریافت خواهند نمود.