تبیان، دستیار زندگی
ام اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی : رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت : میهن اسلامی ثمره خون های گرانی است كه بسیجیان سلحشور در خط مقدم شهادت و معنویت فدا كردند و در مقابل دشمن ایستادند. آیت الله مظاهری كه در همایش ائمه جما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیة الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان: میهن اسلام

اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی : رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت : میهن اسلامی ثمره خون های گرانی است كه بسیجیان سلحشور در خط مقدم شهادت و معنویت فدا كردند و در مقابل دشمن ایستادند.
آیت الله مظاهری كه در همایش ائمه جماعات و جمعه استان اصفهان در سالن اجتماعات سپاه منطقه اصفهان سخن می گفت , افزود : مقام و منزلت بسیج نزد امام خمینی ره بسیار والا و با عظمت بود. مقام و منزلت بسیج و بسیجیان بهشت برین است و ما هر چه داریم از بسیج داریم . این بسیجیان بودند كه در جنگ تحمیلی با حماسه و خون فشانی , دست و پای و چشم و جان خود را نثار حفظ حرمت و ناموس كشور كردند و در مقابل دشمن ایستادند و میهن اسلامی امروزه ثمره خون های گرانی است كه همیشه بسیجیان در خط مقدم شهادت و معنویت فدا كردند.
وی خطاب به طلاب و روحانیان گفت : نباید بگذاریم كه ارزش های بسیج در جامعه از بین برود و هدف , بسیجی نمودن همه اقشار كشور جهت پیشبرد اهداف متعالی انسانی و معنوی است .
حجت الاسلام رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این گردهمایی طی سخنانی گفت : به بركت و ثمره بسیج هیچ خطری كشور و نظام اسلامی را تهدید نمی كند و امروز بسیجیان در عرصه های مختلف مهندسی , پزشكی , فرهنگی و حتی در مجلس نیز در راس امور قرار دارند و این مایه افتخار جامعه است . این گزارش حاكیست امام جمعه اصفهان نیز در این همایش با اظهار تشكر از ارتباط قوی روحانیان و بسیجیان استان گفت : تشكیل بسیج یك موهبت الهی بود كه توسط حضرت امام ره پایه گذاری و تشكیل شد.
آیه الله طباطبائی با اشاره به نقش بسیج در خنثی نمودن توطئه های دشمنان در دوران جنگ و پس از آن افزود : بسیج و بسیجی یعنی حضور مردمی و مقتدرانه در همه عرصه های معنوی , سیاسی و اقتصادی , و مسئولان نظام موظفند اقشار جامعه را به سمت و سوی بسیج هدایت كنند و آن كسی كه در این راستا كوتاهی كند به نفع آمریكا گام برداشته است .
در این همایش فرمانده سپاه منطقه اصفهان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه منطقه اصفهان برنامه های هفته بسیج را تشریح نمودند. و در پایان همایش پایگاه مقاومت بسیج ائمه جمعه افتتاح شد و حجه الاسلام صالحیان بعنوان فرمانده پایگاه فوق معرفی شد.