تبیان، دستیار زندگی
ان حضرت آیت الله العظمی فاضل لنكرانی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به جمعی از مقلدانشان در خصوص جنایات اخیر اشغالگران آمریكایی فلوجه عراق تصریح كردند : جنایت وحشتناك اخیر در كشتن مجروحین و اسرا كه در مسجد پناه گرفته بودند , برگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه حضرت آیة الله فاضل لنکرانی در محکومیت اشغالگران

حضرت آیت الله العظمی فاضل لنكرانی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به جمعی از مقلدانشان در خصوص جنایات اخیر اشغالگران آمریكایی فلوجه عراق تصریح كردند : جنایت وحشتناك اخیر در كشتن مجروحین و اسرا كه در مسجد پناه گرفته بودند , برگ سیاه دیگری را در تاریخ حكومت ننگین آمریكا افزود.
متن كامل سئوال مقلدان و پاسخ حضرت آیت الله العظمی فاضل لنكرانی به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارك مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی آقای فاضل لنكرانی دام ظله العالی
با تقدیم سلام و تحیت . همانگونه كه مستحضرید , قتل عام مسلمانان و مردم بی گناه عراق به ویژه در فلوجه و برخی شهرهای دیگر در این كشور اسلامی به اوج رسیده و جسارت اشغالگران و سلطه ارتش متجاوز امریكا بر سرزمین مقدس عراق روزهای سیاهی را برای جهان اسلام ترسیم مینماید , انتظار مسلمانان جهان از علمای آگاه و مراجع عظام این است كه موضع قاطع و الهی خود را در این روزهای سرنوشت ساز بگوش جهانیان برسانند.
لذا از حضرتعالی استدعا داریم نظر مبارك را نسبت به این هجمه صهیونیستی صلیبی و كشتار بی رحمانه مسلمانان عراق به دست اشغالگران جنایتكار مرقوم فرمائید. بدیهی است محكومیت جریانهای مشكوكی چون القاعده و دیگر گروههای تروریستی كه خود ساخته و پرداخته امریكا هستند و دستاویز متجاوزان قرار گرفته است از دیدگاه مسلمین پوشیده نخواهد بود. سلامت و عزت روزافزون حضرتعالی و پیروزی اسلام بر كفر جهانی را از درگاه حضرت حق جل وعلا خواستاریم .


جمعی از مقلدان و علاقمندان حضرتعالی
پاسخ آیت الله العظمی فاضل لنكرانی
بسمه تعالی
هجوم كفار خصوصا آمریكا به كشورهای اسلامی عراق ولو در ظاهر جنایتكاری مثل صدام را كه در واقع مامور خود آنان بود از بین برد لكن از ابتدا این اشغال برای تسلط بر كشور عراق و سیطره بر مقدرات آنان و قتل و غارت بی گناهان و بوجود آوردن حكومت مورد نظرشان بوده و هست .
امروزه بر همگان روشن است كه آمریكا هرگز به فكر ایجاد دمكراسی نبوده و نیست و با شعار مبارزه با تروریزم درصدد جهانی نمودن آن و تقویت دولت صهیونیستی است كمااینكه تشكیل گروههائی به نام اسلام مانند القاعده با نقشه های خود آمریكا و همفكران اسرائیلی او است .
امروزه قلوب همه مسلمانان و علمای جهان اسلام از حوادث جاری در آن كشور از قبیل هتك عتبات و تخریب مساجد متعدد مسلمین و قتل و غارت و كشتار بی رحمانه زنان و مردان و كودكان در شهرهای مختلف اعم از شیعه و سنی خصوصا جنایت وحشتناك اخیر كشتن مجروحین و اسرا كه در مسجد پناه گرفته بودند و برگ سیاه دیگری در تاریخ حكومت ننگین آمریكا افزود , جریحه دار نموده است . از این رو بر نظامیان و مسئولین كشور عراق لازم و فرض است كه از حمایت آمریكائیها و متحدانش اجتناب ورزند از خداوند بزرگ خواهانم كه هرچه زودتر مردم عراق را از این مصیبت بزرگ نجات داده و قبور مطهره و منوره عتبات را از شر آنان مستخلص فرماید بحق حجت الكبری صاحب العصر والزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
83,8,27
محمد فاضل لنكرانی