تبیان، دستیار زندگی
د رئیس قوه قضاییه گفت : گسترش حمایتهای جهانی از ملت مظلوم فلسطین روز به روز دشمنان اسلام را رسواتر می كند. به گزارش واحد مركزی خبر , آیت الله شاهرودی دیروز در حاشیه دیدار مردمی خود در جمع خبرنگاران افزود : امروز حمایت از آ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیة الله هاشمی شاهرودی : حمایتهای جهانی از ملت فلسطین د

رئیس قوه قضاییه گفت : گسترش حمایتهای جهانی از ملت مظلوم فلسطین روز به روز دشمنان اسلام را رسواتر می كند.
به گزارش واحد مركزی خبر , آیت الله شاهرودی دیروز در حاشیه دیدار مردمی خود در جمع خبرنگاران افزود : امروز حمایت از آرمانهای اسلامی و ستیز با دشمنان دین اسلام به ویژه صهیونیستها از فرایض اصلی و عبادات ركنی در اندیشه و افكار ماست كه در حقیقت از اندیشه های والای امام راحل گرفته شده است .
وی با بیان اینكه نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارك رمضان به نام روز قدس ابتكار بسیار ارزنده و عظیم امام راحل بود , بر حضور عموم مردم در راهپیمایی این روز تاكید كرد و گفت : ملت شریف , مومن و انقلابی ما با حضور پرشكوه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و خانواده های شهدای این ملت اعلام خواهد كرد.
رئیس قوه قضاییه این راهپیمایی را نوعی اعلام همبستگی با ملت مقاوم , نستوه و بی نظیر فلسطین خواند و افزود : ملت فلسطین توانسته است در این جهاد عظیم با دشمنان اسلام , صهیونیستها و آمریكای جنایتكار كه حامی و مدافع رژیم اشغالگر قدس است . نقطه عطفی در تاریخ مبارزات و مجاهدتهای ملتهای مسلمان در قرن اخیر ایجاد كند.
رئیس قوه قضائیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از ملت فلسطین را كمترین حق این ملت دانست و افزود : ملتهای اسلامی به ویژه ملت شریف ما باید حمایت خود را از این ملت ستم دیده , همدردی خود را به خانواده های شهدای فلسطین و پشتیبانی خود را از آرمان بسیار ارزشمند و مقدس آزادسازی سرزمین فلسطین اعلام كنند.
گفتنی است در دیدار مردمی رئیس قوه قضائیه به درخواست 50 مراجعه كننده در خصوص رسیدگی مجدد , تسریع در رسیدگی , رضایت اولیای دم و تقاضای توقف اجرای احكام , رسیدگی و دستوراتی مبنی بر اعمال مواد 2 و 14 اختیارات رئیس قوه قضائیه صادر شد .