تبیان، دستیار زندگی
و یك گروه تروریستی، با حمله به خودروهای حامل دوازده نفر از مسئولان سازمان بدر، وابسته به مجلس اعلا،‌ آنان را به قتل رساندند. به گزارش خبرنگار «بازتاب» از نجف، هفته گذشته، دوازده نفر از مسئولان سازمان بدر در استان دیاله، در ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهادت تعدادی از اعضای مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق تو

یك گروه تروریستی، با حمله به خودروهای حامل دوازده نفر از مسئولان سازمان بدر، وابسته به مجلس اعلا،‌ آنان را به قتل رساندند.
به گزارش خبرنگار «بازتاب» از نجف، هفته گذشته، دوازده نفر از مسئولان سازمان بدر در استان دیاله، در راه بازگشت به نجف با گروهی از تروریستها روبرو می‌شوند.
تروریستها كه جاده را بسته بودند،‌ به آنها حمله‌ور می‌شوند، اما با واكنش سریع ابوزینب معموری مواجه می‌شوند كه در دفاع از خود تیراندازی كرده و دو تن از آنان را نقش زمین می‌كند.
تروریستها نیز در مقابل همه آنان را به گلوله بسته، سپس پیكرهایشان را در آتش می‌سوزانند.
خبرنگار «بازتاب» می‌افزاید، در این فاجعه، دوازده نفر كشته شدند كه همه با هم فامیل بودند. همچنین دو نفر آنان، شیخ ابوفرات معموری و شیخ ابوابراهیم معموری، هر دو روحانی و از مسئولان واحد فرهنگی مجلس اعلا در استان دیاله بودند. ابوزینب معموری نیز، مسئول روابط عمومی مجلس اعلا در دیاله بود.
علت سفر آنها به نجف،‌ شركت در تشییع جنازه مهندس عالی، بخشدار یكی از مناطق مركزی عراق ـ كه او هم به دست تروریستها به قتل رسیده ـ بود.
خبرنگار «بازتاب» در پایان افزود: به رغم نزدیكی به انتخابات عراق و تبلیغات مقامات آمریكا، هنوز جاده‌های عراق، بهشت تروریستهای سلفی ـ وهابی به شمار می‌رود و آنان هر زمان كه اراده كنند، جاده را بسته و به قتل و غارت مردم عراق می‌پردازند.